BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!
Enstoltmamma: vad har ni för bil? Vår hi-way sitter bäst i mittensätet utan tvekan.
Enstoltmamma: vad har ni för bil? Vår hi-way sitter bäst i mittensätet utan tvekan.
Vi har Saab 9-3 från -06. Synd, tycker man sparar mkt plats när man har stolen i mitten.
En kompis till mig krockade förra veckan men sin hi-way och idag hämta hon ut en multi-tech ist de gick bra sålänge de va samma summa, och annars kan man nog lägga till mellansklilnaden själv.
Jag har haft hi-way till min pojke sen han va 3månader och den tar mindre plats än mitt babyskydd och dessutom sitter han bättre i den, jag hade inte iheller plockat ut ett babyskydd. Med rätt stol i rätt bil kan man spara plats och justera efter hand som barnet växer.
Vår hi-way får super bra benplats i mitten. Får min stora kille välja vilken stol han ska sitta i väljer han hi-Wayen utan tvekan, har en multi-tech med. Sugen på att sälja mt faktiskt.
Jag hade britax babyskydd och var super nöjd!
Jag vet många (dom flesta) barn som hänger med huvudet i be safen när dom somnat, de vill jag inte att mina barn ska göra. Jag gillar inte den stolen.
Någon som ska köpa bilstol i Skåne så säljer babyland i Helsingborg ut billigt i morgon. Hi-way, two-way och adventure :)
Jag har ett britax babyskydd och från basens stödben har den grejen som sitter under till och indekerar rött/grön trillat av. Hade ni använt basen utan den? (är super kass på att förklara hoppas ni fattar)
Ja de är de nog
Hujje: tänk på att ni kanske inte kan nyttja lutning funktionen så mkt om ni ska ha han i baksätet. Jag har hi-way och är super nöjd med den, den tar lite plats och lätt att montera dessutom får vi bra lutning på stolen, dock har vi ingen Volvo.
Prova alla stolarna i bilen med barnet i.