LillTussa skrev 2011-03-07 20:36:09 följande:
Och jag var saklig och hade länkar till VARJE sak jag skrev. Och hade faktiskt inte en besserwisserattityd. Jag var visst (och jag citerar:) " Oavsett vad DU tycker så gör jag det jag tycker känns bäst med mina barn PUNKt. O ja, jag uppfattar dig lite som en besserwisser.Jag har väldigt svårt för just mammor som vet allt bäst. Och jag talar gärna om det oxå"
Ja, lite svårt argumentera mot en som vägrar ta emot kunskap. Jag är visst en mamma "som bara vet bäst" och saknar grund för mina "tyckanden".
Fy fan vad jag hettade!! Aaaargghh! Varför, varför, varför ska man spela med sina barns liv som insats för att bevisa att man absolut inte hade fel, eller nåt?!?!
Ursäkta gnällinlägg, men jag blev verklgien så förbannad!!!
Argumentet att man själv vet bäst för sina barn... ja jösses. Det kan stämma i mångt och mycket, men i ett sånhär fall så kan man f*n inte veta vad som är bäst. Ren fakta baserad på forskning och tester borde väl väga f*n så mycket mer?! Det handlar liksom om LIV! Ja nej, jag förstår din hetta
helt klart!
1 och 1 är 3 skrev 2011-03-07 20:39:31 följande:
Och sen kommer jag! Som är grymt tacksam över er här inne och att ni kan så mycke och delar med er av era kunskaper, TACK!
Haha tack, 1 och 1 är 3