BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!
just det.. fick höra på babyproffsen här i umeå att det är stödbenet som blir helt nytt på hi-way 2.. (dom kanske har insett att det är för kort för vissa bilar)..
just det.. fick höra på babyproffsen här i umeå att det är stödbenet som blir helt nytt på hi-way 2.. (dom kanske har insett att det är för kort för vissa bilar)..
Fick ett nytt mail från Robert Bell då han tycker jag kan vänta 1 år till innan jag bestämmer mig för vilken stol vi ska ha i bilen... han skrev att nya stolar var på väg ut på den svenska marknaden.. å han kände till 2 projekt. Så det blir spännande vad det är för stolar.
Jag mailade tillbaka igen och frågade om man inte skulle byta från babyskydd till bilbarnstol så fort barnet kan sitta själv.
Vi tog oss aldrig i väg å testa stolar idag.. dels för att det är -15 grader så det är ingen hit att vara ute i det vädret.. brr.. å sen ska jag nog ta Robert Bells förslag och vänta tills nästa år å se med spänning vad det kommer för nya stolar ut på marknaden Vi behöver ju ingen stol förrän tidigast juli iaf..