BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!
-lägger till i favoriter-
-lägger till i favoriter-
Kina79: Jag har samma problem, bad min sambo läsa i bruksanvisningen och där stos att de är bättre att de kommer under ifrån än över, och absolut inte så högt som vid öronen. Så jag lät de va kvar i nedersta.
Någon som vet om man kan få in bilder från iphone till tråden? Har bilstolsbilder att bidra med:)
Någon som vet om man måste ha kvitto på bilstolen för att kunna byta den när det är fel på den?
Tack för tipsen. Ska leta lite till efter kvittot.
Någon som varit med om att bältet släpper när man spännder de fast att de blir knäppt? Har en hi-way.
Jag knäpper bältet och de sitter fast ingen springa eller så men sen när jag rättar till de på axlarna och drar åt så släpper bältet från knäppningen, känns inte så roligt.
Nej jag haft den i ca 5 månader så den är ju ny.
Ringde precis babyland och dom bytar grenbältet utan kvitto dom tar den dessutom från annan stol så slipper vänta på reservdelar
De med vilket hål man ska ha bältet i, pratade jag med personalen på babyland om. Dom hade fått info på deras utbildning att man hälldre ska ha lite ovanför än under (fast inte så högt som öronen) pga har man under så spänner man åt så halkar bältet sidan om axlarna och då skyddar inte bältet ju. Jag bara nicka och sa jaha men så står de inte i instruktionerna och de skulle hon ta upp nästa gång britax kom till dom, för de va enligt henne fel.
Jag har haft en hi-way i mitten och en multi-tech sidan om och de va precis att de gick och vi har en saab 9-3. Men two-way är väl lite smalare?
Någon som vet vad mobin kostar? Jag blev också sugen på en