• Aurora1979

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

anlijoos och phillie: Haha... jag har det inte så illa som det låter. Bara lätt att bli gnällig av illamåendet (spyr inte ens så jag ska väl vara glad :P), sen är det mest tokömma bröst och trög mage som stör mig. Skönt att ni kan hålla distansen på ett sätt. MÅNGA blir helt hysteriska i den här IVF-cirkusen, och det är kanske inte så konstigt heller. Just nu känner jag mig rätt ensam i att INTE oroa mig nämnvärt över missfall, känns som att precis alla gravida efter IVF är helt övertygade om att få missfall?!

• Aurora1979

Habanita: Grattis till en bra äggskörd!

Anlijoos: Vi lyckades på 3:e försöket. Det andra frysförsöket alltså. Är i v.10 just nu, går in i vecka 11 på tisdag.

• Aurora1979

habanita: Oj grattis till det superfina resultatet av din behandling! Förhoppningsvis slipper du nu göra om hela den här proceduren igen... Du lär ju ha en hel drös med embryon som väntar på dig till syskonförsöken! ;) Håller tummarna för att din ruvningstid går snabbt och smidigt och med ett stort fint Plus i slutet.

• Aurora1979

Habanita: Jag mår bara bra. :) Händer inte så mycket just nu... Vi har bara en kvar i frysen och det ska vara ren tur om vi lyckas få syskon på den frysisen... Men hoppas kan man ju göra.

• Aurora1979

Habanita: tja jag ÄR ju gravid i v.10/11 nu så visst har det lyckats. Tänkte mer på syskonförsök.

• Aurora1979

Habanita: Haha ingen fara! =)  Japp kollade En unge i minuten! =) Nu ska jag däremot skynda mig och åka och jobba... :/

• Aurora1979

Anlijoos: kan bara säga att jag drack en glas vin dagen innan FET... och det tog sig ju. ;) Men alla ska göra det som känns bäst...

• Aurora1979

Anlijoos: Ja alltså de brukar nog säga att man ska dra ner på alkhol under stimulering men om det var jättefarligt hade dom så klart sagt till.

• Aurora1979

Blanda ut lite vin med något annat så det inte blir så starkt? Haha... gör jag alltid. Ja ingen alkhol alls nu förstås. ;) 

Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI