VILKEN JÄVLA IDIOT alltså! Fyyy fan! Jag tycker verkligen att du ska anmäla det till någon, och även om det skulle finnas någonsomhelst substans i det han sa (vilket det inte gör, du är ju gravid) så var det ett jävligt taskigt/klantigt/puckat sätt att säga det på. bara det tåls att anmälas. Jag tycker du ska försöka göra vad du kan för att anmäla gubbstrutten!
Men jag undrar, min sambo har ju varit hos en androlog? Han har också haft pungbråck och opererats som liten och de sa inget om någon urolog? Vad gör dom?
Grattis till det fina lilla hjärtat! Åh, vad jag längtar och hoppas att det snart är våran tur! :)
STORT grattis till er som plussat! :) Har ju redan skrivit grattis i andra trådar, men det tåls att sägas igen!!! Hörrni, jag blev lite nyfiken nu. Kan inte ni som plusat skriva vad det ni hade för prblematik och vilket försök ni blev gravida på och befruktningsgrad och sånt? Har glömt bort allt sånt nu så det kan vara kul att ha lite koll och få lite hopp igen!
Anljoos, jag ska ju också spruta med puregon den här gången och jag frågar alltid hur det ska förvaras... nu kommer jag inte ihåg riktigt bara för det, hehe. Men med gonalen var det iaf att den skulle ligga i kylen fram tills man skulle använda den och då kunde den ligga framme i tre månader. Jo, med puregon tror jag det var att den skulle ligga i kylen tills man skulle använda den och sen kunde den vara framme i 28 dagar eller något sådant. Det är ju besvärligt om man ska ha den i kylen mellan gångerna och sen ta fram den en halvtimme innan för att "värma" å så...
Stor kram till er alla! Vad jag tycker om er trots att vi aldrig setts! :)