• anmaelli

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

Hejsan!! Igår kom kallelsen för ett första möte om 3 veckor! Jag blev så glad nu är vi på gång igen!!

• anmaelli

Välkommen Aurora79! roligt med lite fler folk här Vet du när och hur de testar kromosonavvikelser? Vi har genomgått en utredningsperiod och det enda som framkom var få och slöa spermier, men nu är jag orolig att de har missat att testa det eller kanske något annat? Lycka till med ert FET! Vet någon vad man gör på ett första möte inför IVF? 3 veckor kvar... Nedräkning!!

• anmaelli

Okej! Tack för era svar! Har du regelbunden mens phillie10? Har fått för mig att det också spelar in om man får köra långa eller korta? Min mens brukar komma punktligt den 11e men nu kom den idag efter några dagars spottings... Konstigt. Detta har hänt en gång tidigare på de åren vi har försökt. Surt om den ska börja stryka nu och ställa till det!!

• anmaelli

villsågärna: Vad spännande, självklart kommer jag hålla tummarna!!!

Vet ni hur långt innan man vet när eller åtminstone på ett ungefär, tex vecka, som ÄP kommer ske? Jag har mycket med jobbet framöver, så är lite orolig för att det kommer krocka mycket. Jag har ju inte berättat och har inga planer på att göra det heller... men inser att det kan bli svårt att be att få ledigt om jag har nåt inbokat om jag inte ens kan säga VARFÖR jag vill vara ledig :(

• anmaelli

Aurora79: Så spännande! Håll oss uppdaterade... till och med så jag längtar till du får testa! :D

• anmaelli

Ah, tack för era svar phillie10 och Aurora79! Jag förstår att jag inte kan veta exakt, men att få ett litet hum hade ju varit bra för då behöver jag ju inte lova bort mig helt liksom... jobbigt, sen har vi ju många mil att åka så det blir en liten process av det hela. Vill ju hellet inte gå upp i detta för mycket och hålla tillbaka mitt vanliga liv för det här... åtminstone inte HELT o HÅLLEt, men det blir lätt så känner jag... för man vill detta så mycket!!

En lista tycker jag vore bra phillie10! Fixar du? :) Aurora79 visar vägen!

• anmaelli

Nu har vi en listtråden från TS också! :)
    Och jag finns tillagd i listan. Bra jobbat!

• anmaelli
    villsågärna: Vad skönt att det är över för dig nu! Men tråkigt att det gjorde så ont :( Jag förväntar mig att det kommer göra jätteont också för jag tyckte äggledarspolningen var frukansvärd... och då har jag också väldigt hög smärtgräns. Suck!! Hoppas ni får några till frysen nu då om det inte skulle gå vägen denna gång.

Spännande!!

Jag har börjat nedräkning till mitt första besök... som blir på torsdag nästa vecka :)
  • anmaelli

Villsågärna: Vad bra att allt gick smidigt och inte gjorde allför ont!! :)

Snart din tur Phillie10!

Säger som Aurora79, ser fram emot många ruvare och ännu mer till många +!!!

Nedräkning till första möte: 8 dagar! (IH!)

Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI