• Aurora1979

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

Phille: Men är det inte lite tidigt än? :/

Ego: Fick äntligen omslag på mitt ÄL-test iaf.

• Aurora1979

Phillie: skönt att höra att du är på gång igen! :)

IShotMyMan: Håller tummarna för ett lyckat ET på tisdag! =)

Ego: RD3 idag och tiden går långsamt i vanlig ordning.

• Aurora1979

anlijoos: Ring kliniken och fråga. Än spelar det ju ingen roll eftersom du inte börjat spraya än. Men tror inte det är lika noga med sprayandet. Jag fick nog spraya några dagar mer än jag behövde. Och man medicineras ju tills man nått rätt resultat... men som sagt ring och fråga.

Kul förresten att du är på gång! =)

Jag är på läskiga RD 10 idag. Förra gången avslutades just denna dag då jag började blöda. urk...

• Aurora1979

phillie: haha tack. Ehm... har inte alls planerat att testa. Går liksom och väntar på mensen? Jag som skrev i din blogg att jag var positiv haha... Tungan ute 

Trixet är lite att min man och jag ses i morgon på förmiddagen och nästa gång vi ses är inte förrän onsdag eftermiddag. Är lite emot att testa innan det gått 14 dagar sen ÄL. Men vill ju inte testa på tisdag (då det gått 14 dagar sen ÄL) och vara ensam?! Hmm...

• Aurora1979
    Ooookej, ska erkänna en sak här nu.... jag tjuvtestade i förmiddags och det verkar vara positivt! Förvånad Lagt upp en bild på starka bilder i mitt galleri (om jag gjort rätt dvs)... men det det syns dåligt. Går inte att ta en bra bild! Strecket är svagt men det är definitivt där! RD 11 idag! Kunde inte hålla mig, ville bara veta så jag slipper oroa ihjäl mig varje gång man ska på wc. Solig   Nu ska det bara hålla sig kvar oxå. Nästa orosmoment. Men jag är gravid till motsatsen bevisats!
  • Aurora1979

habanita: ja det ska bara vara ampuller i paketet... =) Du får sprutan och instruktioner på kliniken.

Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI