Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
Gissa vad?! Jag glömde fråga frågorna trots att jag hade med dom på en lapp! Haha, så kan det gå!
Hur går det, har du testat Aurora79? Blöder du fortfarande?
Villsågärna: Usch ja, jag har förstått att det är ren terror med ruvartiden! Hur länge är det egentligen man ruvar?Man måste nog verkligen hitta något som gör att man tänker på något annat. Vad det nu kan vara som kräver så mycket fokus! ;) Vi fortsätter hålla tummarna!
I dag har vi varit på VUL och läkaren blev skitnojig, man kunde se det på honom, för att jag såg så överstimulerad ut. Han började snacka massa om att det inte nödvändigtvis skulle gå åt skogen för det ( ja men tack då!) och första gången är som ett hasardspel man vet inte hur folk reagerar och så vidare och så vidare och bla bla bla och jag blev skitsur att de inte kollade upp det här tidigare (fick först en tid till i fredags men de ändrade till måndag) och det kanske inte skulle bli någon ET och det ena med det tredje. Så jag fick ta ett blodprov till för att kolla något hormon och i värsta fall skulle det bli coasting i några dagar (man slutar ta hormon och tar blodprov varje dag för att se om nivåerna av det där hormonet som man testar sjunker). Men så ringde de och berättade att det inte alls såg så farligt ut så det blir äggplock i alla fall! THANK GOD! På torsdag! Woho!