Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
Jag joinar också denna tråd... jag o min man började försöka få barn för 3 år sedan drygt och har varit med om 1 ivf försök än, som misslyckades. Våra problem är huvudsakligen hos min man, men även jag som börjat få äta Levaxin för dåliga sköldkörtelvärden, som tydligen kan leda till dålig fertilitet. Men vi ska i slutet på november få FET och vi hoppas på det försöket!
Anlijoos: Jag började nytt jobb under ruvartiden, det kändes inte så bra att vara jättestressad över nytt jobb faktiskt, så se gärna till att du kanske inte börjar nytt jobb under en ruvarperiod för de första två veckorna var för mig iaf, ganska fyllda av nervositet och stress - vilket jag tror inte direkt har en positiv inverkan på resultatet. En del av mig undrar om det är därför det misslyckades...
Men du kanske är lite coolare än mig..
Roligt att det händer lite i den här tråden.
Jag har idag fått lönebeskedet från det nya jobbet där jag är förste kandidat. Som det ser ut nu så kommer jag inte byta. Jag har ju ett bra jobb idag som jag trivs på, och som jag ser det så överväger inte fördelarna på det nya jobbet för att ta risken att byta. Och som sagt, så känns det som att det ligger lite fel i tiden... åtminstone ska det då kännas 110% rätt. Och då vill jag ha åtminstone några tusenlappar mer i lön. Så det lutar att jag blir kvar.
Hoppas ni lyckas med FET!