• Aurora1979

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

Phillie: Tog bort fetstilen åt dig. =)

• Aurora1979

villsågärna: Åh vad spännande med ÄP i morgon! Ska hålla tummarna för dig! =)

Själv mår som vanligt... :)

• Aurora1979

vill så gärna: ja jag var oxå rätt öm dagen innan ÄP. Äggen är ju rätt stora så inte konstigt att det känns! Jag var helt sjukt nervös innan men med facit i hand var det inte alls farligt... enligt mig. :)

• Aurora1979

villsågärna: Grattis till din äggskörd! Skönt att det är över nu iaf... nu kan du inte göra så mycket mer, bara vääänta! ;) Trist att du tyckte det gjorde ont! :(

• Aurora1979

Villsågärna: Nä jag känner ingenting än men det är nog inte att vänta heller. OM embryot nu har fäst så var det inte förrän igår och det kan inte hunnit hända alltför mycket med hormonnivåerna än. :) Det är en utdragen hemsk lång väntan.

phillie: Vet tyvär inte ens vad orgalutran är för något?! Får läsa ikapp i din blogg.... ;)

• Aurora1979

Haha och jag som hann kommentera i bloggen... ;) Men ja då förstår jag bättre iaf. Jag gjorde som sagt långa.

Sprayade suprecur i näsan 3ggr/dag för att ta bort min egna ÄL. Sedan började jag spruta med Puregon varje kväll i ca 10 dagar, man fortsatte att spraya med suprecur under tiden man sprutar men med halva dosen för att förhindra spontan ÄL. Dag 11 tog jag en ÄL-spruta, dag 12 inga mediciner alls och dag 13 var det ÄP.

• Aurora1979

villsågärna: Usch ja det är en jobbig väntan innan man får veta hur det gått. Dessutom har det ringt 1-2 timmar innan våra återföringar... då får man nästan hjärtsnörp!  Men det har som tur var aldrig varit sjukhuset utan bara någon dum försäljare eller så. ;)

• Aurora1979

villsågärna: whohoooo!!  Jättegrattis till Rolls royce-embryot! =) Fick du ngt till frysen?

Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI