• Aurora1979

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

cattm: Lycka till på bröllopet på lördag. Hoppas verkligen att det blir som ni tänkt er! =)

Anlijoos: Hurra för 2 tickande hjärtan!! =)

• Aurora1979

habanita: Åh så skönt! Det ska alltid trilskas med något när man väntar... antingen ingen mens eller ingen ÄL osv... ;) Lycka till nu!

• Aurora1979

anlijoos: jag mår toppen. =) Lite orolig nu när RUL närmar sig.... vill ju inte få dåliga nyheter. Hade kanske kännts bättre om jag fått ett livstecken ifrån min inneboende...

• Aurora1979

anlijoos: RUL är 22 juni. Vilken vecka är du i nu? Jag hade inte så farligt illamående som många andra verkar ha men det som fanns släppte rätt fort efter v.12. Kan ju vara så att du har det värre eftersom du bär på 2? =)

Tror inte vi ska ta reda på könet... min man vill att det ska vara en överraskning och det vill nog jag med, samtidigt som jag vill veta och planera lite inköp. :P Har fortfarande inte köpt en endaste liten grej till bebben... trodde jag skulle rusa ut och köpa så fort jag fick mitt Plus men icke! Men ska till Ullared nästa vecka så kanske blir det lite inköp då?

• Aurora1979

anlijoos: Jag är i v. 18 nu... och jodå magen växer på, men mest ser jag tjock ut ;). Tror förresten jag kände denn lill* nyss? Men ja hur vet man....?!

Vi bor ju inte så långt från Ullared 1½ h bilresa ungefär så man brukar kunna hinna med ett par resor varje år om man vill. Nu har vi inte varit där sen förra sommaren faktiskt.

Fick oxå äta ofta för att inte bli illamående... men det är bättre med det nu.

• Aurora1979

anlijoos: Nä vad tråkigt att bara den ena inte klarade sig! :( Hade inte heller haft något emot tvillingar. Vi har en kvar i frysen men tar nästan redan nu för givet att jag får göra om hela IVF-karusellen inför barn 2. Kommer gå bra med den lill* som är kvar!

• Aurora1979

habanita: håller tummarna stenhårt för att det ska gå bra! =)

Är själv nervös nu.. ska på rutinultraljudet om en timme!

• Aurora1979

Meloti: Tjoho vad skönt!

habanita: jodå RUL gick fint! :D Har lagt upp en bild i galleriet för dem som vill se...

• Aurora1979

villsågärna: Vi frågade inte och BM frågade inte om vi ville veta så vi lät saken bero. Vi kom överrens innan om att vi inte skulle fråga såvida hon inte erbjöd sig att berätta. ;)

Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI