• bakeacake

Löpband - slöseri med pengar eller inte?

Om det är ett atract promenadband du ska köpa ska du ju också veta att du BARA kan gå på det, råkar du ta ett litet för hårt steg går det av...

Införskaffa istället ett kort på ett gym, det kommer kosta mindre i längden....

www.hertiginnans.wordpress.com - Projekt Beach 2011
  • bakeacake
    MissSummer skrev 2010-10-20 11:05:58 följande:
    Tack för tipset, men det brukar vara väldigt problematiskt att powerwalka när det är slask eller is ute, känns mest som jag halkar omkring. Hjälper skorna såpass bra att man kan gå helt stabilt på dessa underlag?
    Mina är det spikdobbar under, jag springer i mina på vintern på isiga och slaskiga gångbanor iböand rena isgator.. så ja de funkar. man kan alltid kompletera med ett par stavar...
    www.hertiginnans.wordpress.com - Projekt Beach 2011
  • bakeacake
    Kinya skrev 2010-10-22 08:26:12 följande:
    Men om du går ut och går oavsett väder så behöver du väl inte ett löpband. Det är väl bara att gå ut. Det låter onödigt att lägga pengarna på det när du faktiskt går ut och går. Lägg pengarna på ett par ordentliga promenadskor som är bra för fötterna att ha på dig när du powerwalkar utomhus istället. Eller en snygg höst/vinterjacka du kan ha på dig när du är ute och går.  
    Håller med. Jag snörade på mig vinterlöpardojorna tidigare i morse och sprang 5km.. underbart i snöovädret.. :)
    www.sofiabrandon.blogg.se - Hertiginnan av Bålsta, Den ocensurerade sanningen...
Svar på tråden Löpband - slöseri med pengar eller inte?