• MillaPo

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Skönt att se att flera har sug efter vissa grejer, jag måste ha satsumas jag med, men oliverna är viktigast!
    Tog en postafen igår morse för mådde så illa när ja skulle upp o jobba, börjar kl 6 på morgonen vissa dagar. Men den tog inte bort illamåendet den gjorde mej bara totalt jätte groggy så kunde inte jobba endå. Sov till kl 14  non stop istället pga av pillret. Så nej det va inte min grej!
    Men en stund efter när jag vaknat och fortfarande mådde illa såkom min underbara sambo hem med en stor burk oliver  för han vet att jag vill ha salt när jag mår illa. Gissa om jag blev glad och dessutom så blev illamåendet betydligt mycket bättre!! Så hädanefter blir det bara oliver och annat salt, inga postafen!Flört

började denna morgon med filmjölk och sen en liten skål oliver o mår redan bättre än jag gjorde igår morse!Skrattande

• MillaPo

hehe...e flera än jag här inne som e världens lyckligaste & spyfärdiga samtididigt!Skrattande

• MillaPo

Piggelin80: Jisses vad härligt och vad förvånande!! Grattis!

Vi e många som ska på VUL nästa vecka och alla går vi som på nålar fram tills dess tror jag. Nästa vecka bara SKA gå strålande för oss alla på VUL Skrattande

Just ja jag ska på på första BM mötet imorgon, tror dom kallade det för hälsosamtal.Glad

• MillaPo
    VUL-lista Hjärta

Mumsa73: 1/11
    LindaBell: 2/11 (vecka 6+6)
    Mammiz81: 2/11  (kl 11.30)
    MillaPo: 3/11 , kl 11.30. (v. 7+6) 
    Toyota10: 12/11 (vecka 8)
  • MillaPo

Hade första BM tiden idag, va mest information om allt möjligt. Fick en läkar tid på tisdag för mitt hjärta rusar så på kvällarna och idag även på morgonen.BM tyckte vi skulle kolla upp det för hon tyckte det va lite tidigt i graviditeten att ha hjärt-rusningar.
    Fick även riktiga inskrivinings tiden den 18 november.Glad

Försöker städa lite här hemma men går segt mår så hemsk illa idag och e dödens trött...får se om sambon inte får ta dammsugningen när han kommer hem...Flört

• MillaPo

BM sa att hjärtat kan komma att rusa lite men det ska tydligen inte va så här tidigt i graviditeten...men alla e vi väl olika. Men endå skönt att få kolla upp det.

inte långt till vårt VUL nu...pirrigt

• MillaPo

Mammiz83: Illamåendet är varjedag men i skiftande styrka, idag e den jätte illa. Brösten är tok ömma o har varit hela tiden, men tröttheten går upp och ner, värre vissa dagar än andra. Hur är dte själv?

Vad svårt med din dotter. Men tycker du kan ringa fert i säga som dte e till dom så kanske hon kan få sitta i receptionen med en bok eller så. För hon var väl ganska stor endå va, tycke ja att ja läste förut runt 5 år? Du kan ju inte få mer än ett nej från fert...Glad Hoppas det löser sig för dej!

• MillaPo

Stort grattis till alla er som nu fått se det lilla hjärtat slå!

Idag e det min tur att se liten på VUL..är så nervös!!
    Har dock haft några jobbiga dagar med jätte ihållande illamående o trötthet samt att jag vaknade med hals infektiion o feber igår. Känner mig inte något vidare pigg o fräsch....men får ja bara se ett litete hjärta idag så väger det ju upp allt!!!!Glad

• MillaPo

Ni kan ta bort mej med från listan e ni snälla. Det fanns bara en fostersäck men inget foster...fick ta  piller på fert för att framkalla missfallet...

• MillaPo

Vet inte om nån minns mej här inne. men jag va med i denna tråd i början med drabbades av ofostrig gravidtet så fick lämna er. Tänkte bara säga att jag plussade idag spontant, 2½ vecka efter jag gjort äggledarspolning igen. så på BIM -3 blev det plus idag. Helt otroligt!

HAr skummat igenom lite av det senaste sidan o det ser ut som ni har det bra trotts alla gravid krämpor. God fortsättning på er tjejer o lycka till!!

• MillaPo
    Mammiztill2 skrev 2011-03-18 17:40:07 följande:
    Men så roligt att få läsa! Vad GLAD jag blir från djupet av mit hjärta!!  Har ni bokt tid till tidigt vul? V härligt att få läsa om detta positiva
    Ska ringa på tisdag o boka tid för VUL. Går fortfarande runt i ett lycka vakum...för att inte glömma chocken...Men glad det e jag!
  • MillaPo
    Mammiztill2 skrev 2011-03-19 17:46:33 följande:
    underbart.. håll mig gärna uppdaterad  
    Det ska ja göra!Glad
  • MillaPo

Tack tjejer, kul att ni minns mej oxå det trodd ejga inte. Ska på VUL den 15 april kommer va v 7+4 då. ser fram emot det med skräck o spänning samtidigt...efter som det gick som det gick förra gången...

• MillaPo

Sticker in huvudet en sväng här hos er igen tjejer.
     Tänkte bara medela att i fredags var det VUL o det slog ett litet hjärta hur fint som helst. Så nu hoppas vi att det går åt rätt håll o att liten växer som vi vill så att det kommer uten en liten runt den 29 november! 
    Kram på er tjejer o stor lycka till med era små!

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011