• katt

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

hej tjejer kul att jag hittar hit. jag är själv i vecka 4 och har inte inte börjat känner av så nåt. Har lite ont i ägstockarna av och till med. Brösten känns öma,hungrig och nästan hela tiden.Plus

• katt
    Mammiztill2 skrev 2010-10-23 22:22:12 följande:
    Grattis och välkommen hit trevligt med nya i tråden. Hur många IVF har ni gjort, barn sen innan?
    Tack tack.............det här är ivf nummer 2
  • katt
    Min älskade dotter skrev 2010-10-26 14:20:20 följande:
    jag vill oxå må illa...har inte så mkt symtom mer än min onda rygg min extrema trötthet och brösten som e svullna men de gör inte ont...man blir så rädd när man inte känner nåt...

kramkram
    Hej Frida jag mår inte illa hela; har samma symtom som du har. Visst man blir orolig. Igår och idag kändes inget i brösten hela kan säga att jag är lite varit orolig.Förvånad
  • katt

Hej
    Detenda jag känner är bara gas i magen. Öma bröst nix igår och idag. Är det något fel eller? Någon som vem ?

• katt

Godmorgon tjejer, jag läser era inlägg och känner igen mig. Jag själv inte känt något på 3 dagar, jag börjar till och med tycker att mina bröst är inte längre svullna. Det har blivit så lungt med mensvärk och öma brösten.

Min vän som är gravid i vecka 33 säger att man ska inte oroa sig det så det är ibland känner man något iblant inget. Så länge man inte blöda och har skit ont ska man ha is i magen.

is i magen ...............................går det?

• katt

tack för att ni finns tjejer!

Min älskade dotter skrev 2010-10-27 10:37:29 följande:
    cleo när har du tid för vul?

man väntar ju barn och INTE missfall...man måste försöka gläjas åt att vara gravid,är ju helt fantastiskt egentligen!sambon gläds och jag oroas...att bli gravid via ivf är ju faktiskt större risk att inte lyckas än att lyckas och nu när vi är gravida är det ju faktiskt större chans att lyckas än att misslyckas.oj vad positiv jag låter...försöker peppa mig sjölv,ska åka till jobbet snart.ungar,gravida,kollegor som bara snacka om sina ungar...puuh vilken pärs...så fort jag går på toa på jobbet känner jag på brösten o kollar så att iaf ådrorna syns...då lär de ju vara lite svullna om ådrorna syns,har små bröst.

kramkram!
    Hej Frida jag ska till vul nästa vecka vecka 44. Du har helt rätt man väntar inte mf man väntar barn punkt slut. ska skärper mig lite.
    kramar!
  • katt

hej mamiz såg att du har börjat en lista för vul, jag har vul nästa vecka men vet ej datumet ännu förjag måste boka privat.

• katt

Vul lista Hjärta

Mumsa73: 1/11 (vecka 7+0)
    LindaBell: 2/11 (vecka 6+6)
    Mammiz81: 2/11  (vecka 7+0)
    MillaPo: 3/11 , kl 11.30. (v. 7+6)  
    Skruttfia82: 11/11 kl 10.20 (vecka 7+4)
    Toyota10: 12/11 (vecka 8)
    Tessi007: 17/11 (vecka 8 + 0)
    Cleo36: vecka 44(vecka 5)

• katt
    Mumsa73 skrev 2010-10-28 11:08:30 följande:
    Måndag den 1 november: Mumsa73
    Lycka till imorgon tjejen, hålla tummarna för dig.
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011