Jag är 24 år och har förlorat min far.
I onsdags morgon runt 10.30 ringde min syster. Hon lät ledsen och började med "Jag vet inte hur jag ska säga det här..."
Då fattade jag direkt att min älskade pappa hade dött, jag bara visste det..
Men jag klarade verkligen inte att åka till huset, jag skulle aldrig grejat att se honom så. Jag följde med min syster hem istället, då hade jag ännu inte frågat vad som hade hänt min far, men det var som jag trodde.
Han hade tagit sitt liv, hängt sig i garaget... samma garage där jag och pappa hade snickrat och gjort roliga grejer sen jag var liten.
Sedan några månader tillbaka var mina föräldrar skilda, då min pappa hade varit otrogen. Jag och mamma bodde i lägenhet.
Jag förstår nu i efterhand att pappa mådde otroligt dåligt och jag ångrar av hela mitt hjärta att jag inte pratade mer med honom nu när vi hade det så tufft.
Detta året har varit det tyngsta i hela mitt liv, och så avslutas det så här...helt plötsligt är man i helvetet.
Jag vill bara säga till er som har föräldrar kvar, säg ofta hur mycket ni älskar dom, du vet aldrig vad som händer imorgon.
Det är detta jag ångrar mest, jag sa aldrig hur mycket jag älskade min far, men jag hoppas han förstod att jag älskade honom, vi var inte ovänner det sista och det är det lilla ljuset jag lever på just nu.