Hellu! Hur är det med er?!!!
Var hos BM idag, oj nu är det nära
Vi skrev ner hur jag vill ha det vid förlossningen, sammanfattade hur graviditeten har varit, ja det är härligt!
Jeppe har skrivit lite med mig. Säger nu att han saknar mig och vill träffa mig, men att det han gjort mot mig börjat sjunka in i honom nu och han vet inye om han kan se mig i ögonen. Säger att han skäms som få. llt detta för att han i grund och botten blev rädd... ja vad tror man??? Har försökt träffas i ett par veckor nu, han påstår att han jobbar mycket så våran "date" har gått från bio till middag till en ev lunch i helgen, om han får tid... hmmmm
Budgivning på lägenheten började redan idag, jag förstår dock inte hur det fungerar men jag har fått sms idag om att budgivare ett lämnat första budet och det såklart utgångspriset. Får se vad som händer men den är ju såld iaf kan man ju säga.
Jag har idag tittat på en lägenhet, ska lämna besked på måndag om intresse. Jag tar den gärna men vi var tre st och alla visade visst intresse så håll tummarna för mig.
Ska även kolla en lägenhet imorrn, men andrahandskontrakt i ett år tyvärr, men vi får se, var fler intresserade där med.
Ja det var en uppdatering från mig
lill*n mår bara bra!!!
Ta hand om er!!!
KRAM KRAM