plus efter ivf
Hej igen,
ja det är väldigt tyst härinne. Vet inte vart alla tagit vägen. Tyckte att det var så skönt att hitta en tråd för likasinnade men vi behöver ha mer fart här tycker jag!
Kram på er alla
Hej igen,
ja det är väldigt tyst härinne. Vet inte vart alla tagit vägen. Tyckte att det var så skönt att hitta en tråd för likasinnade men vi behöver ha mer fart här tycker jag!
Kram på er alla
Jag tar tillbaka det där med att jag inte är så trött längre för idag känner jag mig dödstrött!!
Mammiz81: Symtpom kan säkert komma och gå - Lycka till på tisdag! Håller alla tummar för er!
Hej Bebb! Ja, det är precis så det är att man både får glädjas och känna sig ledsen med andra som kämpar!
Jag är i vecka 11+2 idag och jag kan inte ha mina vanliga kläder och tycker själv att jag ser en liten kula på magen!! Det är saå himla spännande! Jag längtar tills det börjar synas lite mer också!
Det är svårt med rädslan att nåt ska vara fel bara...i fredags hade jag ont i magen(mer än jag haft förut) och då blir man ju jätteorolig så jag ringde BM men de sa attt det var normalt eftersom det växer därinne och det kan man ju tänka sig men det känns så skönt att få höra det från någon annan...
Kram på er alla!
Hej alla!
Vi ska på inskrivning idag och nu har jag gått 12 fulla veckor. Det känns som en milstolpe även om det är långt kvar. Nu börjar ju nästa fas i graviditeten liksom...Magen växer och illamåendet har som tur är gett med sig. Tycker så synd om er som mår illa hela tiden! Samtidigt som man är hungrig!
Kram på er!
Hej!
Ja jag blir så glad när det är någon aktivitet här inne!
Jag mår bra och är nu i vecka 16(15+1). Det är bara tröttheten som hänger kvar. Fortfarande inte så mycket mage än men den kommer väl.
Vi har fått tid för ultraljud den 27 december som känns som en hel evighet bort men man är ju liksom van vid all väntan nu i och med IVF. Då kommer jag vara i vecka 19+3 så det känns lite sent tycker jag.
Kram på er!
Hej alla!
Idag går jag in i vecka 18(17+0) och jag mår jättebra förutom att jag är såååå trött hela tiden. På nätterna kan jag typ inte sova eller jag brukar vakna mitt i natten och sen är det svårt att somna om och på dagarna vill jag inget hellre än att sova!
Magen har börjat komma lite grann och sen vet jag inte om jag inbillade mig eller om jag kände en liten rörelse igår kväll när jag låg i sängen!
Längtar verkligen till vårt UL som är den 27 december, men är samtidigt orolig. Tänk om något inte är som det ska...Tror att vi som genomgått IVF inte tar allt för givet lika lätt som med en vanlig graviditet. Jag tar allt liksom i små steg...
Kram på er alla och trevlig helg!
Hej!
Vi har haft en toppen-jul med en härlig dag i måndags då vi var på ultra-ljud och fick beskedet att allt såg bra ut! Såå himla skönt!
Jag är i vecka 21 nu och känner oxå sparkar för fullt men jag tycker inte att magen är så stor än. Folk säger även till mig att den är ganska liten men det beror väl på hur barnet ligger antar jag. Så jag känner mig fortfarande lite fet! :))
Gott Nytt År alla!!
Kram kram
denita - det hade jag inte hört. Jag ska till min barnmorska på onsdag så jag ska försöka komma ihåg att fråga!
Kram på er alla!