Är det fler än mig som saknar ett riktigt konservativt högerpartie
Är det fler än mig som saknar ett riktigt högerparti att rösta på, de skulle vara konservativa och driva bland annat dessa frågor
Sänk skatten till max 35% av inkomsten för alla även höginkomstagare. Avskaffa Värnskatten. Låt alla ha samma inkomstskatt procent ovasett inkomst Ta bort alla gratisbidrag såsom, bostadsbidrag, studiebidrag mm Låt universiteten kosta pengar för att öka motvivationen hos studenter samt att höja statusen på högutbildade Låt sjukvården vara mer privat samt att endast ha en grundförsäkring som ingår via skatt, vill man ha bättre/snabbare vård får man skaffa egen försäkring Sluta finansiera onödiga saker med skattepengar såsom, konstfak, genusforskning mm Sluta beskatta bensin och andra saker i miljösynpunkt för jag anser att man själv kan välja hur mycket man vill bry sig om miljön öka summan som försvarsmakten och polisen får, så att vi som sköter oss kan känna oss säkra Ändra om invandringspolitiken, låt de invandrare som har de kvalifikationerna (t.ex om det behövs läkare mm) få stanna men låt inte de som inte får jobb bli svenska medborgare. Krav på flytande svenska ska även vara ett krav. Självklart ska kortfälliga uppehållstillstånd för flyktingar finnas. Hårdare straff på våldsbrott Alla bistånd som ges till utlandet ska ha en motpresentation. Avskaffa LAS Avskaffa värnskatten
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-12 20:33
Kan rekommendera att ni ser denna film från nobelpristagaren i ekonomi. Han liksom jag är väl utbildade innom ekonomi och förstår varför vi ska ha ett mer kapitalistiskt system.