*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Bumbi: Även din kurva ser ju fin ut! Och maken till ÄL-dipp har jag nog aldrig sett
Irika: Hoppas det var en fästdipp där på DPO7!
Nu ska jag kolla in era kurvor!
Hmm...har vi ändrat nåt i BIM och chart-tråden ? Ska vi lägga in BIM redan innan vi fått vårt kryss ? Jag för min del tycker att vi ska vänta på krysset innan vi lägger oss på BIM-listan, blir lite mer säkert och aktuellt då så att säga, det är ju inte säkert att man får ÄL osv
Ah, så kul MiAmore, äntligen! Tionde försöket eller hur? Kan du inte lägga in din kurva igen så får vi njuta av fler pluskurvor? Själva har vi i vår genomgått utredning som visar på minskad funktion i ena äggledaren o vi är därmed berättigade till IVF. Privat eftersom vi ju har fått ett barn förut. Vi har bestämt oss för att försöka ett tag till o sedan i höst ev ta nästa steg. Välkommen Jam08, önskar att ni också får ert efterlängtade barn snart!
Vad kul Bumbi och Savannah, grattis!
Är det någon mer som har goda erfarenheter av akupunktur i samband med ofrivillig barnlöshet här?
Undrar hur länge man ska orka utsätta sig för detta, BIM närmar sig med stormsteg och jag mår lika dåligt över det varenda gång. Jag vill ju sååå gärna men benen slås undan varje gång, får mer och mer ångest för varje bim som kommer. Vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget, känner mig gnällig och uppgiven idag och då blir det oftast inte så positiva inlägg.
Tack snälla ni för alla grattis! Än så länge är plusset svagt men jag tror på det ändå! Är så glad!
Det där ser ju faktiskt positivt ut Havsklippan! Vad roligt, grattis!