*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Samtliga där inne har en massa spottings.. speciellt mellan ÄL och BIM, men nån även innan ÄL etc.
Miapia: O jösses va bra din kurva ser ut! Det bara MÅSTE bli ett plus på det där! Och så är jag grymt inpad av din och gubbens din prestation! Här blir vi ömma och slitna efter bara några dagar efter varandra. hehe
AnnJan: Hoppas på impantdipp! Ser ju lovande ut
Här är ÄL vlädiggt nära. fick precis + på ÄL-testet.. så gissar på högre temp imorrn! Känns fint att kroppen är som en klocka i a f! Och sköööönt att jag inte är lika öm denna ÄL!
och så stavar jag som en kråka, men bjussar på det
Tegelbo: även självklart för mig att du ska stanna här i tråden om du vill det
Jag kan ju inte riktigt tänka mig in i din sist ordentligt då jag aldrig varit gravid... men jag tror att jag skulle va precis lika nojjig som du om jag väl hamnar där någon dag...
Men vet du.. jag känner två tjejer som en av sina graviditeter inte haft några symptom mer än en växande mage under hela tiden! och så vet jag en tjej som fick veta två veckor innan BF att hon var gravid.... (japp, en sann historia, hon blev minst sagt chockad då hon gick till barnmorskan för att få p-piller... och det syntes inte på henne heller, utan mer bara som om hon lagt på sig några kilon bara sådär ändå).... det jag ville ha sagt med det är väl mer att det inte är så ovanligt att inte känna så mycket.. som jag förstått. Antar att det inte är så mycket lugnande att höra.. men ändå
Här har det pang, pong, tjongat i magen idag och jag va verkligen TOKöm vid sex nyss.. så antar att sex är bara sekunder iväg, typ.. en dag sent men det känns ju som godkänt
Tegelbo: Sådana personer är inte värda att lägga energi på när de beter sig så... hon själv är den som förlorar mest på att bete sig på det sättet.
Min temp steg äntligen idag. Och jag tror den kommer stanna uppe och att ÄL är över för denna gång då det är bra mycket lugnare i magen nu. Men tappen är fortfarande öppen och äggvitan är rätt riklig.. så kroppen verkar inte ha fattat galoppen än i a f!
Håller fullt och fast med om att det är en härligare stämning i 30+ trådarna än de där det är många yngre. Jag har en till favvotråd också och det är "min" spottingstråd. Det är också ett gäng supermysiga tjejer! Men annars så har jag också valt att bara hänga i 30+ trådarna.
Smurfette: Men va underbart! Stort grattis
Kinderägg: Härliga nyheter från proverna etc. Och hoppas pergon gör sitt
Telgebo: När du väl får en BM, se till att prata ut om din oro och be att få någon att prata med. Känner med dig som är så orolig!
Här har ju tempen varit något högre i två dagar... men jag har fortfarande äggvita och hög och öppen tapp. Vad är nu detta?? Hmm.. Min kropp tycker om att göra mig förbryllad...
Flera fina kurvor att kika på nu. Spännande! Bengalen och Miapia: hur går det idag? Ser ju super ut för er båda, om man tänker bort MIapias temp igår pga tabletten..
Själv fick jag precvis ett rött kryss. Känns bra