Inlägg från: Decembra |Visa alla inlägg
  • Decembra

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Hej på er Har varit i ett djupt hål de senaste månaderna där pluset uteblivit och händer inget denna månad blir det försök 14... Tröttsamt som attan och vi har undrat hur länge vi orkar med pressen varje månad man närmar sig bim. Så nästa sväng blir det tempning igen och alla andra tips ni orkar komma med. Humbug eller inte

Stort grattis till alla plus medan jag var borta och kram till er som fått mf eller fortfarande försöker.  

٩(-̮̮̃-̃)۶ Mamma till två gossar, -06 & -08 ٩(-̮̮̃-̃)۶
  • Decembra

Vi 4: Vi funderar på att söka hjälp, men är inte riktigt där en. Blir nog nåt/några försök till innan vi tar det steget. Känns så frustrerande, vi planerade inte en trea och så blir jag gravid och får ma i v.17. Efter det satte sig tanken och vi ville verkligen ha en till. Så blir det så här.. 

Akupunktur kan vara en tanke! Aldrig varit på nåt sånt och om det kan hjälpa så varför inte! Kram till er också, hoppas vi slipper räkna ner till bim snart..  

• Decembra

Sara: nej... verkligen tråkigt att värdet inte var bättre, hoppas på att nästa prov stegrat mer!

• Decembra

Blir knäpp. Inväntade mensen för försöken var väl inte så ihärdiga förra gången. Nu sitter jag på bim+4 med negativa test, mensvärk och illamående. Tog tempen imorse och den var högre än den brukar vara när mensen är på ingång. Bah... Så nu vandrar tankarna till utomkveds eller missfall... bara mensen kunde komma nångång om jag ändå inte är på smällen *smått frustrerad*

Sara: Kram på dig!  

• Decembra

Kram till Havsklippan...

Du och Jag: jag har inte tempat sen juli, så det är därför. Men när jag gjorde det så låg kurvan runt 36.6 och lägre när mensen var på intågande. Nu var den 37.0 imorse.  Jag får lov att vänta några dagar till för att se.

• Decembra

Då kom äntligen mensen och jag börjar temprundan imorrn igen

• Decembra

Du och jag: Stort grattis! Härlig stegring på testen, ingen tvekan där ju! 

• Decembra

Så ledsen för nyheterna, Vi 4 Hoppas stimuleringen är vägen för er! 

• Decembra

Grattis telgebo!! 

Själv kommer jag förhoppningsvis få fullt utslag på äl-testet imorrn. Tempen har gått ner och kvällens äl-test var näästan lika starkt.  

• Decembra

Bah, nu funderar jag på om jag bara missade äl på testet, för morgonens test var mycket svagare än det igår... det märks om tempen går upp imorgon eller inte, annars är äl sen igen...

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*