• ceke

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Bengalen skrev 2011-02-20 21:34:13 följande:
    Hahaha, ja det är ju verkligen nåt för mig, spottings drottningen!
    Hahaha... ska vi slåss om den titeln? Ärligt, det är ett härligt gäng som har samma skit, så kika in, vet jag. Det är en helt öppen grupp så att fler kan hitta dit! Det va en helt vanlgi forumtråd från början men vi blev sugna på att se vad det var för spännande nytt att ha en grupp

Samtliga där inne har en massa spottings.. speciellt mellan ÄL och BIM, men  nån även innan ÄL etc.
  • ceke
    telgebo skrev 2011-02-20 22:03:32 följande:
    Jo det är en del symtom men tycker att dom är så svaga med tanke på hut jag mådde igår då jag verkligen mådde illa och knappt fick i mig nåt pga illamående, men det pendlar väl en del ibörjan.

Ska snart sova är så trött trost att jag nästan har sovit hela dagen.
    Där har du ju ett tydligt symptom! Tröttheten Försök ta det lugnt och oroa dig mindre, för din egen skull. Jag skulle säkert va precis lika orolig själv dock, men det leder inget till.-- Inget du gör nu kan ju egentligen hjälpa eller stjälpa... Försök tänk att du väntar ett barn och inte ett missfall

Kram på dig!
  • ceke
    telgebo skrev 2011-02-21 07:51:24 följande:
    Jo jag vet att det är ett symtom fast jag var ju lika trött innan också och var inte det minsta gravid då.

vaknar så tidigt på morgonorna och det tillhös inte vanlighteterna kan jag säga. Är ofta uppe innan kl 8.00 trots att jag egentligen borde passa på att sova nu när jag kan.

Sedan igår kväll har jag ont långt ner i magen känns som mensvärk och hann inte mer än vakna idag förrän jag känner det igen och nojjar ju ihjäl mig vad det betyder.
    Jag tippar på växtvärk!
  • ceke

Miapia: O jösses va bra din kurva ser ut! Det bara MÅSTE bli ett plus på det där! Och så är jag grymt inpad av din och gubbens din prestation! Här blir vi ömma och slitna efter bara några dagar efter varandra. hehe

AnnJan: Hoppas på impantdipp! Ser ju lovande ut

Här är ÄL vlädiggt nära. fick precis + på ÄL-testet.. så gissar på högre temp imorrn! Känns fint att kroppen är som en klocka i a f! Och sköööönt att jag inte är lika öm denna ÄL!

• ceke

Tegelbo: även självklart för mig att du ska stanna här i tråden om du vill det
    Jag kan ju inte riktigt tänka mig in i din sist ordentligt då jag aldrig varit gravid... men jag tror att jag skulle va precis lika nojjig som du om jag väl hamnar där någon dag...

Men vet du.. jag känner två tjejer som en av sina graviditeter inte haft några symptom mer än en växande mage under hela tiden! och så vet jag en tjej som fick veta två veckor innan BF att hon var gravid.... (japp, en sann historia, hon blev minst sagt chockad då hon gick till barnmorskan för att få p-piller... och det syntes inte på henne heller, utan mer bara som om hon lagt på sig några kilon bara sådär ändå).... det jag ville ha sagt med det är väl mer att det inte är så ovanligt att inte känna så mycket.. som jag förstått. Antar att det inte är så mycket lugnande att höra.. men ändå

Här har det pang, pong, tjongat i magen idag och jag va verkligen TOKöm vid sex nyss.. så antar att sex är bara sekunder iväg, typ.. en dag sent men det känns ju som godkänt

• ceke

Tegelbo: Sådana personer är inte värda att lägga energi på när de beter sig så... hon själv är den som förlorar mest på att bete sig på det sättet.

Min temp steg äntligen idag. Och jag tror den kommer stanna uppe och att ÄL är över för denna gång då det är bra mycket lugnare i magen nu. Men tappen är fortfarande öppen och äggvitan är rätt riklig.. så kroppen verkar inte ha fattat galoppen än i a f!

Håller fullt och fast med om att det är en härligare stämning i 30+ trådarna än de där det är många yngre. Jag har en till favvotråd också och det är "min" spottingstråd. Det är också ett gäng supermysiga tjejer! Men annars så har jag också valt att bara hänga i 30+ trådarna.

• ceke
    bumbi 84 skrev 2011-02-23 19:28:15 följande:
    bara svarade på frågan.
    Har du haft en oregelbunden cykel innan graviditeten? Om inte förstår jag att du är fundersam, men förhoppningsvis kickar den igång strax..
  • ceke

Smurfette: Men va underbart! Stort grattis Skrattande

Kinderägg: Härliga nyheter från proverna etc. Och hoppas pergon gör sitt

Telgebo: När du väl får en BM, se till att prata ut om din oro och be att få någon att prata med. Känner med dig som är så orolig!

Här har ju tempen varit något högre i två dagar... men jag har fortfarande äggvita och hög och öppen tapp. Vad är nu detta?? Hmm.. Min kropp tycker om att göra mig förbryllad...

• ceke

Flera fina kurvor att kika på nu. Spännande! Bengalen och Miapia: hur går det idag? Ser ju super ut för er båda, om man tänker bort MIapias temp igår pga tabletten..

Själv fick jag precvis ett rött kryss. Känns bra

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*