*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
f.ö har jag kommit fram till att jag nog inte kommer kunna hålla mig ifrån att tempa denna månaden trots alls.. Så så fort mensen är slut börjar jag med tempandet igen
f.ö har jag kommit fram till att jag nog inte kommer kunna hålla mig ifrån att tempa denna månaden trots alls.. Så så fort mensen är slut börjar jag med tempandet igen
Denna månaden tänkte jag vara riktigt flitig o tempa mig vid ungefär samma tid varje dag. Men så kände jag att jag inte ville ställa klockan på ringning till 05:30 när jag är ledig och/eller jobbar kväll, så tänkte att jag dessa dagarna ställer klockan på 06:30. Då blir det ändå ungefär samma tid. Så i morse ringde klockan 06:30. Sedan kom jag på nu ikväll att jag ska jobba kväll hela denna veckan, vilket innebär att jag inte kommer stiga upp kl.05:30 någon gång denna veckan. Och nästa vecka har jag tagit mammaledigt dem dagarna jag skulle ha jobbat (onsd-fred), så då kommer jag heller inte stiga upp kl.05:30.. Men eftersom att Milo vaknar rätt olika tider kommer jag ställa klockan ändå, men på 07:30. Känns mer ok
Dock så ska jag upp 05:30 på fred (bytat från en 16-23 tur till 07:00-13:15 tur), så då kommer det bli att jag tempar mig 05:30. Men övriga dagar blir det vid 07:30. Dock vet jag inte hur det kommer bli med tempningen den 31/12-2/1. Då är vi inte hemma nämligen. Ska försöka komma ihåg att ta med mig temp mätaren och skriva ner tempen dem dagarna, men annars får det bli ett litet hopp då.
Min temp gjorde en rätt bra dykning idag. Eller kanske inte jämfört med gårdagens, men den har aldrig varit så låg någon gång. I förrigår låg den på 36,5, igår 36,4 och idag 36,3. Så låg har den som sagt aldrig varit. Någon som vet vad detta kan betyda, om det nu betyder något?