• AMC80

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Hmm, kanske detta?

Generellt sett så gäller det att en riklig, slemmig flytning som är ofärgad/vit och inte luktar illa är helt normal, även om den ökar i mängd med antalet graviditetsveckor. Sådan flytning beror på att graviditeten påverkar surhetsgraden i slidslemmet samtidigt som vävnaderna i slidan blir blodrikare och lättare avger vätska.

• AMC80

Smart av mig föresten att mäta sekret varje dag fram till äl och inte koppla vad ew är...
    Kan man skylla på söndagsförvirring?

• AMC80

Trassel, tempar inte du på olika tider? Vet du hur mkt det skiljer mellan morgon och kväll? Jag provade nu och hade 37.7, och jag har inte feber eller så. Är hur pigg som helst

• AMC80

Hormonstinn, då har jag typ 37,3-37,4 nu då. Verkar ju lovande. Tack för svaren båda två. Teatrars i morgon då det är bom.

• AMC80

Räknade lite fel, tyckte det stod 0,3-0,4 mer. Jaja, det är helt ok ändå.

• AMC80

Det skulle stå testar i morgon då det är bim. Jäkla telefon att stava.

• AMC80
    telgebo skrev 2011-03-01 08:17:10 följande:
    Jag har varken rullgardin eller persienner i sovrummet

Nu vaknade jag inatt, trodde att det snart skulle vara morgon så jag och väntade på att det skulle bli morgon och ljusna, men till slut kunde jag inte vänta längre var så vrålkissnödig så jag var bara tvungen att tempa och gå upp och kissade och blev s ledsen när tempen var ännu lägre 36,9, tänkte att nu är det fan kört jag visste det, det är fan inte klokt att man ska få 2 ma på raken.
    Så gick jag upp och kollade på klockan i köket och grät av lättnad, den var ju 04.35 ha ha.

Kissade och la mig med tusen tankar i huvudet igen och somnade om till slut. Vaknar tempar 37,2 upp kollar klockan 07.50 YES!!
    Men så bra telgebo. Och tre timmat gick det emellan så du behöver inte oroa dig för det heller. Vad skönt för dig Solig
  • AMC80

Tack tack, det känns så roligt.

Då får jag passa på att gratulera Ceke i denna tråden också till så många spottingsfria dagar. Och så vill jag säga tack för ditt bra pepp till telgebo, det bet på mig också. Jag syftar på att man ska tänka att man väntar ett barn och inte ett mf.

Ska fira med...hmm en semla kanske.

• AMC80

Ser bra ut Ceke. Dipp där det ska dippa, inga spottings och temp uppåt. Bra kurva helt enkelt.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*