Inlägg från: Minnie69 |Visa alla inlägg
  • Minnie69

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Kinderägg skrev 2011-01-04 11:15:16 följande:
    Han har försökt men jag är medvetslös vid den tiden hehe, jag märker inte ens att han tar på mig. Måste försöka få med honom till sovrummet ikväll när barnen har lagt sig, vi har en timme på oss från dom har lagt sig tills han åker.
    Alltid lika härligt att jobba under tidspress
  • Minnie69

Jag skulle gå på den temp som du hade efter att sovit lite mer. För mig är två timmar på tok för lite, jag får jättekonstiga tempar vid lite sömn. Men däremot spelar inte tiden så stor roll för mig. Men man är ju olika.

• Minnie69

Ja, jag brukar köra på och tempa även vid mindre perfekta omständigheter. En dålig temp är ändå oftast bättre än ingen temp

• Minnie69

Själv väntar jag segt på att det ska bli temphöjning. Alla signaler på ägglossningstider har infunnit sig, tapp och flytningar, saliv-mikroskop, monitor och ägglossnings-test ALLT flaggar grönt de senaste dagarna. idag eller imorgon känns det som att det borde bli av. Sitter och väntar på att mannen ska komma hem (och försöker att manipulera min tös så hon förhoppningsvis ska knoppa EM-lur då, så fick vi till det igår ).

• Minnie69

Ja, jag medger att jag är så spänd på att se hur tempen ska bete sig framöver. Har aldrig haft en så här prydlig kurva med stadig låg och jämn temp. Mina kurvor tenderar att se ut som sick-sack sömmar . När jag tog pergo och fick så där jämn och fin var det en aha-upplevelse för mig (jag undrade innan om andra "redigerade" sina temper

• Minnie69

Hur länge brukar ni andra ha öppen tapp. Jag har haft positivt ÄL utslag för några dagar sedan och vi har pippat som kaniner *trött* Tungan ute. Tempen fortfarande låg och tappen hög och öppen. Tycker att det käns som ägglossningen borde varit igår/idag och det är bara de där grejerna med att tappen inte hårdnat stängt sig eller att tempen inte gått in som är ett förskräckligt aber

• Minnie69

Tempar man finns det ju inte såååå många trådar att hänga i (obegripligt att inte fler tempar, men det är ju en annan sak   )

• Minnie69
    Minnie69 skrev 2011-01-06 19:29:38 följande:
    Tempar man finns det ju inte såååå många trådar att hänga i (obegripligt att inte fler tempar, men det är ju en annan sak   )
    Riktat till AnnJan och Ceke
  • Minnie69

WoW låter som du blöder mycket stackare . För min del är det inte så farligt, någon dag med ganska mycket och ev blöda igenom riskt, sedan inte så farligt.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*