ceke skrev 2011-02-06 19:11:34 följande:
Tidigare har jag träffat Natalia, en manlig som jag ej kommer ihåg namnet på, Adra, pratat med en sofi i telefon och nu blir det Hanna.
Vilken kontinuitet.... hehe
Hittills är Adra och Sofi favoriterna! Får se hur den här Hanna artar sig.. önskar kunde få träffa samma liksom. Jobbigt att dra samma skit gång på gång på gång på gång.
Nu sitter jag faktiskt och fundrar på om jag ska åka in och sätta mig på akuten eller ej. Ont.
Jag har också träffat massor med läkare, oftast har jag fått akuttider och då blir det ju som det blir. Den absolut bästa jag träffat både på KK och förlossningen är en som hette Henrik, tror jag det var, han var dansk och överläkare. Har också träffat Alvaro några gånger, han förklarar och berättar bra men är lite hårdhänt tycker jag. Nu när vi ska börja utredningen så kommer vi få träffa Tatiana tror jag det var, funderar på om det kan vara den muslimska kvinnan, jag hoppas det iaf för hon var superbra sist jag träffade henne.
Om du har så ont så tycker jag nog att du ska åka dit, fast du måste väl till familjeläkarjouren först antar jag så allt tar ännu längre tid.