Inlägg från: Trassel |Visa alla inlägg
  • Trassel

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Vi4, detsamma! Fin höjning idag på dej med!
    Jag är skeptisk, men vi får se! Just nu tror jag ingenting och tänker inte inte så mycket på om det skulle bli ett plus.

Bubblamaj, Synd att jag inte kan göra en overlay med gravidkurvan från 2008. DEN var riktigt snygg om man jämför med denna

AnnJan, 12-13 är det nog idag. Oftast så har jag lutealfas på 14 dagar men har även haft en på tio dagar och en på 16 tror jag. Tempen dippar alltdi en till två dagar innan mens så vi får se...

Telgebo om din temp pendlar mellan 36,9 till 37,4 så är det nog helt normalt för dej och din graviditet, det stämmer nog rätt bra med din egen analys där

Mamma till Gabriel f/d 25/8 2007 & Sander f 4/12 2008
  • Trassel

Tog ett test idag men näpp inget! Lite konstigt, har inga känningar av att mens är i antågande men en massa andra känningar. Är kurvan fel månne? Får tempa på och se vad som händer helt enkelt!

• Trassel

Har inte sett till min mens än men den är säkert på gång. Ned 0,1 inte mycket men ändå nedåt.

• Trassel

Hejhej!
    Tempen sjönk lite idag, lite tidigare tid så mensen kanske dyker upp snart och det blir lite ordning på denna kurvan också! Hitills har jag inte kännt nått som tyder på att den är på g men det kanske kan bli lite knasigt efter ett missfall? När vi förlorade Gabriel så kom ju kroppen igång rätt bra efter avslaget, men det kan säkert vara olika.
    Hormonstinn, njae, kurvan lutar åt mens nu som den ser ut men den här kurvan är konstig. Den liknar min graviditetskurva med Sander väääldigt mycket och är olik de andra men men, det blir vad det blir.

Fru Höst, riktigt konstigt, var det denna veckan du hade en tid? Få se vad de tror då. Jag tror inte jag sett en liknande kurva.

AnnJan, tycker din statistik på 5% låter bra i mina öron. Jag hoppas på att jag ha gjort min del av elände och att en nästa graviditet ska gå så bra som den kan även fast jag faller in i riskgraviditetsklassen.

• Trassel

Törs man säga Äntligen? 49 dagars cykel och 17 dpo så ÄNTLIGEN mens! NU hoppas jag på en mer normal cykel och normala tecken från kroppen! Fy vilken eländig cykel detta varit, hoppas aldrig mer på en sån!

• Trassel

Vi4, tråkigt tråkigt! Men, som du sa, vi får ta nya tag och så får vi se om vi tajmar det lika bra igen

FruHöst, det lustiga är ju att det varit två olika test med plus... hm, funderar också...ska verkligen bli intressant att se vart din kurva tar vägen!

miapia, jag har ibland lite illamående innan bim men då kan det vara rätt tätt inpå.

Nu ska jag ta mej in till stan och jobbet så småningom. Här damp det ner 30 cm snö inatt så jag är helt genomsvett efter skottning och dagislämning.

• Trassel
    MiAmore, samma erfarenhet här. Kurvan med Sander var ett skolboksexemplar men min senaste kurva var lite åt det hållet också men ingen av mina andra kurvor.
  • Trassel

Jag la till just den kurvan i FFs gallery om du vill söka?

• Trassel

nje, den är från 2008, 25 februari tror jag den cykeln startade...

• Trassel

den nu senast från 26 mars den liknade min gravidkurva men den blev aldrig så bra

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*