Inlägg från: Decembra |Visa alla inlägg
  • Decembra

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Vi 4 skrev 2011-06-03 10:29:18 följande:
    Decembra, kram till dig, men det är inte kört än, 12 dpo och så mkt nedåt var inte tempen idag. Samtidigt förstår jag om du inte orkar hoppas...Håller ännu tummarna för dig!
    Tack för tummarna Men med ytterligare sänkning idag och neg test känns det rätt kört.
    ٩(-̮̮̃-̃)۶ Mamma till två gossar, -06 & -08 ٩(-̮̮̃-̃)۶
  • Decembra

Och så kommer lilla pessimisten här

Jag har ju gravtestat några dagar nu och de senaste två har jag kunnat se ett streck om jag kisar och håller testet under lampan, typ Tog dem för spökstreck, vill inte förlita mig på lampan... Igår sjönk tempen så jag trodde ju mensen var på G, kurvan ser ju ut så.

Idag gick tempen upp 0.1 grader och testet visar ett svagt positivt. Behöver alltså ingen lampa, men det är svagt.
    Den sjunkande tempen innan, det svaga svaaga plusset för att vara på BIM gör att jag inte vill ta ut något. Nån annan som fått nåt liknande innan eller så?

• Decembra

Tack Jag hoppas ju det ska bli starkare innan dpo 18, är på 14 nu. Med mina två andra barn har jag fått ett relativt starkt plus på bim-dagen, så detta känns sådär...

• Decembra

ja, samma typ i form av stickor iaf. Har haft billiga-tester med barnen och denna gång blev det testlagrets. Då har jag fått sådär svagt som idag på bim-2 eller -3. Men ja.. vi får väl se om det blir starkare imorrn/övermorrn såvida inte mens/blödning kommer före det.

Känner mig verkligen peppig

• Decembra
    Vi 4: Det kan ju vara osäkert när ägget fäste osv, men ja, jag vill ha ett starkt plus innan jag tar ut nån vinst...

AnnJan: som de var på första testet i ditt galleri har jag. Alltså svaaagt, men man kan urskilja att det finns ett streck där utan att vinkla testet och lysa med stark lampa

Det enda som känns positivt är att testet blivit starkare sen igår/förrgår iom att jag ser resultatet mer nu. Men det är ju inte alls starkt...
  • Decembra

Nej det ville sig inte hela vägen, tempen störtdök och blödningen kom

• Decembra
    AnnJan: Ja, nåt åt det håller. Blev likadant som i januari. Testade neg innan bim, sen svagt på bim, dagen efter försvann det igen. Väl på bim tog jag en 2-3 test bara för att se att det inte var spökvarianten, alla visade likadant. Så antingen fäste det inte ordentligt, eller så gick det fel i starten nånstans.
    Hoppas din statistik stämmer, tar gärna en bebis i mars...
  • Decembra

Jag kanske har stressat fram en cykel som blev så lång. För nu har jag semester så dyker äl upp dag 16 istället för 19 100% plugg och jobb kanske gjorde sitt

Egentligen känner jag mig så där som planerar barn nu. Har fått nytt jobb, mammavik på ett år (är lärare). Fick inte förlängt på förra jobbet då de skärde ner på personal. Skulle jag lyckas nu blir ju BF i mars... mitt i vårterminen. Känns lite oroligt då jag kommer på nytt ställe och så kanske jag är gravid när jag kommer.

Så vi försökte denna månad, jobbintervjun kom precis efter äl och ja... jag trodde väl att jag inte skulle få nåt jobb Lyckades vi inte nu vet jag inte om vi kanske tar en paus på 2-3 månader så BF blir på sommaren istället. Vi får se hur mitt tålamod ser ut, är ju på försök 10 som det är redan...

Bengalen
    : Din kurva ser ju fenomenal ut! Håller tummarna

Havsklippan: Fin dipp också, tycker jag har läst mig till att dippen brukar komma mellan dag 4-8, kan det stämma tros?

• Decembra
    Vi4: Precis... sen känns det så dumt att behöva gå på mammaledighet på ett mammavik mitt i terminen... Jaja, jag får vänta en vecka till och se vad som händer av detta först.. 
  • Decembra

Kroppen min fick väl en chock av att få äl 3 dagar tidigare än vanligt. Tempdipp dag 5-6 och så idag på dag 9 också. Först hoppades man på imp-dipp, men nu tror jag bara den fått spel. Har inte höga förhoppningar då vi inte fick till det så värst mycket denna vända. 

Kram Havsklippan! Hoppas du får en skön och lugn sommar! 

Kramlo: Låter värt att kolla upp! Om inte för att inte irritera ihjäl sig på det. 

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*