Inlägg från: Bubblamaj |Visa alla inlägg
  • Bubblamaj

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Nej men åh, Smurfette har ju plussat idag, ett stort hurra!!! Det behövde vi i den här tråden, stort grattis!

• Bubblamaj
    chiqita skrev 2011-03-01 16:49:28 följande:
    Härligt Telgebo då är det ju inte alls lång tid kvar till VUL

Spännande MiAmore

Kollade tempen igen efter att ha sovit en 3-4 timmar och den var fortfarande hög, ja t o m en 0,1-0,2 grader mer.. Någon som vet hur länge man ev har feber efter matförgiftning. Har haft värme- fryssvallningar de sista dagarna så liiite lite börjar hoppets tändas här..
    Jag hade magsjuka före jul och hade lite feber (precis vid BIM naturligtvis) i två dagar. Fast jag tycker också att din börjar arta sig riktigt fint, så spännande!
  • Bubblamaj
    ceke skrev 2011-03-02 06:39:31 följande:
    Åh va jag gillar min kropp när den funkar! Tempen upp igen, inga spottings i sikte! Lyckades tom ha sex igår utan nåt brunt Och Åhhh... har längtat efter att känna mig så positiv och glad igen! Känns som jag har gått i nåt dystert moln ända sen i höstas när jag började inse att det va nåt galet med min kropp... Tänk vad det påverkar ens psyke att ha problem med kroppen på olika sätt! Jag som brukar va stabil och positiv har känt mig som en resenär på en berg- och dalbana det senaste halvåret. Hoppas att det fortsätter så här fint med kroppens funktioner nu! Att både förkylning och spottings håller sig tillbaka

Lycka till idag, Telgebo

In the making: Välkommen
    Åh, så kul, Ceke, bra inställning!
  • Bubblamaj
    Lövet22 skrev 2011-03-02 17:17:56 följande:
    Fanns det inte nån sida på ff där man kunde se graviditetstester ? Jag hittar inte dit. Har testat svagt positivt idag med denna kurvan.

www.fertilityfriend.com/home/f1654

Idag känns det spännande, men i morgon kommer nog mensen.
    Menar du kanske "community" och sedan "chart gallery"? Där brukar jag roa mig med att titta på pluskurvor ibland
  • Bubblamaj
    MiAmore skrev 2011-03-03 08:14:07 följande:
    Jag var beredd på att tempen skulle ha sjunkit ytterligare en grad idag, men ist åkte den upp till 36,9 igen idag! (36,9 i tisd, 36,8 igår, 36,9 idag) Men vet dock att den kan göra en rejäl dykning imorgon så vågar inte hoppas för mkt. Men åh vad jag hoppas ändå!!! Har fortfarande mensvärk o illamående till o fr o rikliga flytningar. Enda skillnaden fr dem andra månaderna är att jag har ovanligt lite känningar i brösten. Kan alltid hoppas att det är nåt pos
    När har du BIM, MiAmore? (Skulle vara kul att se din kurva men du kanske inte har lagt in temparna?)
  • Bubblamaj
    Vi 4 skrev 2011-03-03 09:36:35 följande:

MiaPia, vad tråkigt att din fina kurva inte gav resultat! *kram*

Flake, så trist att det inte blev något, men fint att du kan ha en sådan inställning och känna att du/ni får börja lite på nytt. Låter klokt och I wish You luck!

MiAmore, Kul, och när det är så spännande tycker ju en kurvnörd som jag att det förstås är lite synd att du inte har tempar för hela månaden   

Bubblamaj, vilken höjning idag

Ceke, det ser ju fortfarande jättefint ut

FruHöst, det låter urkonstigt. Har du använt morgonurin och inte druckit massa innan? (säkert helt onödig fråga men iaf )

Trassel, annan tid idag? Om äl var i söndags/måndags har ni iaf fått in en bra chans

Javisst är det en fin höjning, helt ovanligt för att vara mig. Brukar ju alltid sega mig uppåt för att stanna vid 36,8.

Men själv då, trolig ÄL igår eller? Kul!
  • Bubblamaj

MiA: Jag håller tummarna! Vi4: ja, två bra försök är ju tillräckligt för att hålla uppe hoppet!

• Bubblamaj

Oo, jag tror jag tar lite av den där nysningen också! Känns som att det är troligare att bli gravid av den än den vanliga vägen...
    Här kom mensen ikväll och vi börjar på ny kula. Nr 9.

• Bubblamaj

Fru Höst, som den tempslav jag är vore det jätteintressant att se din temp i morgon. Är den hög tror jag definitivt du är gravid!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*