BejbyBoo skrev 2010-12-14 13:00:04 följande:
11 dpo idag och spottings.
Har fått det de senaste månaderna 1-3 dagar innan mensen kommer, så nu är det väl bara att vänta på det.
Skit också. Jag trodde att det gått vägen den här gången.
Nej vad tråkigt
Hoppas det inte betyder något. Jag fortsätter hålla tummarna
Kinderägg skrev 2010-12-14 13:10:42 följande:
Åhh...vad tråkigt, trodde också att det var något på G hos dig med tanke på den fina kurvan. Fick känslan av att det skulle gå vägen för mig denna gång också men jag sitter i samma sits som dig med spottings. Jag har visserligen haft spottings en gång förut innan BIM men ändå varit gravid, dock slutade den graviditeten i MF så jag känner mig helt uppgiven.
EGO: Skulle ringa och boka tid för mannens spermaprov idag, när jag ringde fick jag reda på att dom flyttat den provtagningen, nu ska man lämna in sånna prover i en stad 13 mil härifrån och provet ska helst lämnas inom en timme. Finns inte en möjlighet att hinna dit inom en timme och jag tror inte mannen är så sugen på att stå på en sjukhustoalett och försöka prestera något i en plastburk.
Ibland undrar man hur vården tänker
Bjornis skrev 2010-12-14 13:13:55 följande:
Gick förbi postlådan men typ 100 meter förbi när jag insåg att jag gått förbi den. Lat som jag är orkade jag inte gå tillbaka. Men det har frimärken och kommer hamna på lådan snart!
Kinder och Flake:
Jävla skitspottings! MEN det behöver inte va kört än. Fortsätter hålla tummarna!
hehe, lugnt tjejen
Men vore bra om jag får dem denna veckan så jag kan börja med dem så fort som möjligt. *tack* Åt du glandin den månaden du blev gravid?