Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

PåvägMotSyskon skrev 2010-11-27 11:48:44 följande:
    nu räkna ja lite, och jag tror jag testade 1v efter bim datumet. Jag hade ju bara haft 1 cykel då på 32 dagar  efter amningen från första barnet, sen blev de cykel 2 som ja testa mig på, sen så testade jag på min sons födelsedag som va 1v efter bim o de va så svagt.. så du behöver nog inte oroa dig. Jag har haft Superstarkt vid bim med cb, så de va ju ett mf för min del kan jag inse nu i efterhand (då ja får starkt annars tidigare) Hur dina cb reagerar vet jag ju inte.. men att du har svagt så innan bim är ju pos, för de e normalt. Ja tror nog du får starkare inom ett par dagar, de ökar ju rätt fort i början.
    ja men annars fär jag ju svart på vitt när dom testar i blodet på tisdag
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-27 14:45:15 följande:
    Åh gumman fan vad härligt
    Grattis !!!
    Solig
    tack hoppas det bara stämmer nu också
  • miapia43
    PåvägMotSyskon skrev 2010-11-27 19:44:39 följande:
    oja, om du inte testar något med cb innan blodprovet så får du veta då. Spännande, hlåler tummarna
    tack. ja gör det håll alla tummarna
  • miapia43
    hej alla! igår så började jag blöda men läkaren ville att jag skulle ta mitt blodprov idag i alla fall. men det var ingen graviditet på hcg så det är bara att ta nya tag.
  • miapia43
    Bjornis skrev 2010-11-30 16:25:27 följande:
    Fy fasen va skumt! Du måste ju få en riktigt utredning nu eller?
    Men heja nya tag! Du är så positiv miapia! Impad!
    ja jag kommer få enutredning. men det blir nog inte före jul och nyår tror jag
  • miapia43
    hej alla! god fortsättning. som ni ser så har jag inte varit inne på ett tag. men nu är jag häår igen. denna månad har jag haft en monitor och jag hoppas jag lyckas med den. kan säga att jag haft små spottings började igår eftermiddag och är nästan borta. trodde mensen skulle komma eftersom tempen sjönk igår. men idag steg den igen. men det är säkert inget denna månad heller. ska testqsa på nyårsafton i alla fall tänkte jag om inte ensen kommer igång.

håll alla tummarna

grattis alla som fått + och ett stort grattis till lille bebisen i danark hihihi
  • miapia43
    Bubblamaj skrev 2010-12-30 13:47:13 följande:
    MiaPia: jag har kollat din kurva sen äl, det ser ju väldigt bra ut. Fint att tempen steg idag. Håller alla tummar! Själv är jag fortfarande rejält förkyld men ingen feber idag på morgonen. Stickan visade bara lite utslag så rimligtvis borde äl vara idag o tempökning i morgon. Det ska nog bli bra tänker jag.
    hej bubbelmaj! va roligt att du kollat min kurva. ja den ser inte så tolig ut.
    men kan tempen sjunka vid spotting och sedan höjas. jag har kollat på andra kurvor men ser ingen som sjunkit vid spotting. får se om mensen kommer. ska testa på nyårsafton tänkte jag.

hoppas du blir frisk till nyår.
  • miapia43
    hej alla! nu är jag inne och hälsar på lite. har tagit det lugnt från ff.

vill gratta alla som plusssat.

sedan vill jag fråga om man kan få en tempdidd på 4 till 5 dagen. är inte det tidigt.ni kan ju se in kurva så förstår ni vad jag menar.
  • miapia43
    Vi 4 skrev 2011-02-20 12:07:14 följande:
    MiaPia, det ser ut som att din kurva denna gång är lite annorlunda än dina tidigare! Det ser lovande ut tycker jag!
    .
    ja den är annorlunda. det tycker jag också. men vi får se vart den bär av.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*