Inlägg från: Trassel |Visa alla inlägg
  • Trassel

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Telgebo,
     haha, ja du fick mej att hålla andan
    Kul att det såg så bra ut!

Vi4&ceke,
    vi fick till det den 19:e och den 27:e så ingen fullträff men jag tror dessutom att äl var i helgen ( mycket mer sekret och ont) som gick och inte vid det utstreckade krysset. Jag är förkyld nu också så jag drar verkligen inga stora växlar på denna knepiga kurvan. Och den 25:e missade jag ju att tempa helt dessutom.

Mamma till Gabriel f/d 25/8 2007 & Sander f 4/12 2008
  • Trassel

Hej på er. Jag blir tokig på min kurva. Det ser ju ut som alperna, och det kändes verkligen som ÄL i helgen ( tyvärr inga stickor) men tempen visar ju... ja vadå??

Fru Höst, det kan ju vara ett tidigt mf/ma och det kan ju dröja några dagar då eller så är det tvärtom, låga hormoner som ger svaga utslag så det kanske dröjer innan det blir ett tydligt+? Men konstigt är det.

Miamore, skrutt också.

ceke, avvakta ett par dagar så hoppas vi på att det kanske är annorlunda!

• Trassel

Vi4, denna kurvan har mycket empt sig. missfall, halsfluss och förkylning. Jag har ju känt så att det varit på g med ÄL men svårt att veta än riktigt. Vissa tempar har jag ju discardat ( med feber) och nu de sista så kan jag ha sovit med öppen mun det sista eftersom jag är så genomförkyld. Får se tiden an lite och se om det kan ha varit äl i helgen trots allt.
    Din Äl var säkert som en klocka som vanligt och kul med två bra försök! 

• Trassel

Kinderägg, decemberbarn är inte så tokiga dom heller Flört

• Trassel

Jag googlade runt lite och fick svar på en apotekssida att salicylsyra för utvärtes bruk skulle vara ok för gravida.
    Låter som du kan smörja sprickorna tills de försvinner! 

• Trassel

Vi4,
    hm, men borde inte äggena komma ut i samband med mensen, kan du verkligen komma ut tidigare? Det kan inte vara små slemklumpar med lite vitare slem du sett?

Telgebo
    ,nej den andra FF kommer inte tillbaka nu när de gjort om, du kan begära ett nytt lösenord som kommer till din mali! Och jo, jag googlade på bara salisylsyra och dåfick jag upp lite svar angående det.

• Trassel

Vi4 , okejdå, nu har jag lagt mej på listan! Det var ju ett tag sen sist!
    Och kors i taket, jag har haft samma temp två dagar i rad, bara en sån sak. Annars ser ju kurvan ut som en hajtandsrad eller kanske två impdippar? Men nej, det tror jag nog inte!

• Trassel

Fru Höst, japp det skulle jag vilja säga

• Trassel

Bumbi, trist!
    Vi4, snygg kurva!  

• Trassel

Kopierar över från en annan tråd! Lite matnyttigt kanske i testträsket!

För er som är testomaner eller testoholics.. 

Clearblue graviditetstest
    Normal känslighet (testar positivt på nivå 25 mIU/ml). Finns att köpa på apoteket. PREG graviditetstest (ACO)
    Normal känslighet (testar positivt på nivå 25 mIU/ml). Finns att köpa på apoteket. RFSU graviditetstest
    Ganska hög känslighet (testar positivt på nivå 10 mIU/ml). Finns att köpa i bl.a. pressbyrån, affärer och apotek. StorkHjälpens graviditetstest
    Prisvärda test. Ganska hög känslighet (testar positivt på låg nivå 20mIU/ml). Prisvärda test med försäljning över internet. Listan kommer härifrån www.familjeliv.se/Planerar_barn/Wiki/a12.html

(RFSL:s gravtest visar redan vid tio mIU/ml. De röda-inte de lila.)
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*