Inlägg från: Melitta69 |Visa alla inlägg
  • Melitta69

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

BejbyBoo skrev 2010-10-11 12:46:00 följande:
    Ajdå, vad jobbigt! Hoppas verkligen att det löser sig "av sig självt".
    Melitta69 skrev 2010-10-11 09:47:37 följande:

Tempen upp idag från 36,2 till 36,4 plus på ältestet idag igen.
    Undrar hur man ska tolka detta är äl över eller??

Om du fick positivt idag också så skulle jag gissa att ÄL sker någon gång idag. Jag vet inte hur din kurva brukar se ut, men en höjning på 0,2 grader är inte någon "äl-höjning" för mig.

Japp, hoppas detta ..
  • Melitta69

Idag låg tempen på 36,4 igen och inget plus på stickan .

• Melitta69

Skumt tempen är låg idag också . Men inget plus på stickan sen 2 dagar tillbaka .
    'Hur ska man tolka detta ?? Nån som vill kolla??

• Melitta69
    mallanis skrev 2010-10-13 12:31:31 följande:
    hmmm var är FF-experterna? Jag vet inte men jag gissar ;) Kanske finns det en chans att tempen stiger mycket i morgon och så får du ditt kryss?  Ägget kanske släpper lite sent denna gång?
    oj, o vi som hoppa över av mysa igår , hoppas ändå Glad
  • Melitta69

Japp,tempen upp 36,6 idag så nu va det klart med ägglossing för denna gången .
    Hoppas nu det tar sigGlad.

• Melitta69
    miapia43 skrev 2010-10-14 13:17:43 följande:
    hej alla! nu är det jag som åker och köper ett test. hade inga hemma bara ältest. brukar aldrig få en glad gubbe på morgonurinen men det fick jag idag. så nu ska jag ha haft äl 2 dagar sedan paus 2 dagar och sedan äl igen. ringde cb och dom tyckte det var konstigt och sa att jag skulle ta ett gravtest. dm skulle skicka till mig men jag åker och köper också. kan ju inte hålla mig  nu hihihi
    Oj ,va spännade håller tummarna Glad.
  • Melitta69

Tempen upp idag igen ., men inget från FF än ??

• Melitta69
    Kinderägg skrev 2010-10-15 08:35:41 följande:
    Tror FF vill ha tre höga temperaturer innan den sätter ut ett kryss, skulle tro att FF sätter ut din ÄL på dag 14 imorgon. Du har då fått en snygg höjning som pekar rätt upp.
    Ja, just det, nu ser jag . Tack Glad
  • Melitta69
    Kinderägg skrev 2010-10-15 08:35:41 följande:
    Tror FF vill ha tre höga temperaturer innan den sätter ut ett kryss, skulle tro att FF sätter ut din ÄL på dag 14 imorgon. Du har då fått en snygg höjning som pekar rätt upp.
    hm, undrar bara.. Jag hade plus på älstickorna på dagarna 11 och 12 . Hur kan då äl bli på 14?
  • Melitta69
    Kinderägg skrev 2010-10-15 09:17:49 följande:
    Ja du det kan jag inte svara på, enligt testerna så borde ÄL vara på dag 13 men enligt tempen dag 14, inte alltid alla samarbetar. 24-36 timmar efter stegringen av LH så sker ÄL, räknar man 24 tim från dag 12 så blir det dag 13, räknar man 12 tim till så kan det ju faktiskt bli in på dag 14. Jag långsökt och kanske dåligt förklarat men möjligheten finns iaf. Vi kan iaf slå fast att ÄL borde ha skett dag 13-14.
    ja det stämmer ju för jag hade minus på stickan på dag 13 . Känns som att det var rätt prickat..
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*