ceke skrev 2011-01-06 19:53:17 följande:
Förstod det
Va skumt att din temp inte gått uppåt än efter pos ÄL-test.. men det kommer nog imorrn!
Själv börjar jag bli irriterad på att jag inte började tempa tidigare trots att jag funderade på det ett bra tag. hade velat se hur min temp agerade under lutealfasen utan progesteronet.. Eftersom spottingsarna är som normalt trots att jag äter dem.. SUCK!
Men tippar på att den låt runt 36,6- 37 förra lutealfasen också.. Lite svårt att veta då jag ju hade lunginflammation o feber samtidigt, så tempen säger ju inte jättemycket många av de dagarna jag faktiskt tempade. Om det va alvedon som satt ner tempen så att det inte såg ut som feber, eller om jag inte hade nå utan att det var den BBT som skulle ha varit utan lunginflammationen..
Nåja, nästa månad ska bli spännande hur som helst.. och mensen som kommer också! Ser fram emot en störtflod värre än vanligt pga proveran. Ojoj, undrar hur många gånger per natt jag ska behöva gå upp o byta skydd nu! I vanliga fall är det en gång per natt... Hmmm
Jag blöder inte kraftigare när jag tar Provera iaf och det är rätt skönt, jag använder menskopp och vet inte hur det skulle fungera med allt för kraftig blödning. Jag har alltid haft spottings före mens, det har blivit bättre ju fler barn jag har fått som tur är, Provera hjälpte tyvärr inte alls mot spottings för mig.