*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Georgie har ju plussat, grattis!
Georgie har ju plussat, grattis!
Här har äl kommit o gått så nu väntar jag på krysset...
Vad tråkigt Miamore! Tänker du försvinna från tråden då? För du vet ju att du måste meddela temptråden om du skulle råka bli gravid ändå!
Hej Vi 4! Tänkte bara säga välkommen till trådarna, lägg gärna in dig i charttråden! Tyvärr är jag inte så kunnig att jag kan svara på döma frågor men det finns andra som varit med länge som säkert kan lite om det där!
Jag älskar också kurvor och brukar kolla igenom allas nästan varje dag. Dock är det lite tråkigt med de kurvor som inte blivit uppdaterade på många månader, dags att göra en liten rensning igen? Man får ju förstås lägga till sig igen om man är aktiv!
Vad tycker ni andra? Eller är det upp till Minnie som startat tråden?
Nu har jag uppdaterat listan över våra kurvor och lagt de som inte uppdaterat sig på länge i paushyllan. Jag satte även MiAmore där eftersom hon har uttryckt att hon inte kommer tempa mer på ett tag. Om du ändrar dig, MiAmore är det såklart bara att ändra!
Hoppas inte jag trampat nån på tårna men som sagt, det är ju bara att sätta dit sin kurva igen om man är tempsugen! Lycka till tjejer med era egna kurvor nu!
Jaa, nu är det riktigt spännande. Så här har ingen av mina neggokurvor betett sig förut men men, man ska ju inte ta ut nåt i förskott, det vet vi ju. Nu ska jag kolla era kurvor!