Inlägg från: Decembra |Visa alla inlägg
  • Decembra

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Nääästan positivt äl-test idag. Har varit klart neg hittills men nu är det nära. Känns rätt bra, cykeln blir längre än normalt, men iaf inte 12 dagar längre... hoppas det är helt positivt imorrn.

Trassel
    : Härligt att den biten är slut nu, kunna gå vidare lite.

٩(-̮̮̃-̃)۶ Mamma till två gossar, -06 & -08 ٩(-̮̮̃-̃)۶
  • Decembra

Är inte min månad detta. Fick pos äl i torsdags samtidigt som jag fick hur ont som helst i magen. Har legat på sjukan sen dess o blindtarmen är väck. Mer aj o troligtvis ingen bebis i nov. Var dåligt med sex även innan detta. Bajs också

• Decembra

Nej jag hade tur att den än så länge bara var inflammerad... Men jag har inte tid att vara sjukskriven en vecka :p

• Decembra

Tack alla! Jag kryar på mig för fullt, men med rätt starka tabletter. Så rätt tur att vi inte hann få till det. Skriver inte upp mig på bim-listan alls iom att vi knappt har sexat den senaste månaden pga att jag haft ont. Så troligtvis tar vi en paus på 2-3 månader istället och satsar på bebis 2012 istället.

Hoppas få se några plus här under den tiden!

• Decembra

Inte så oväntat dök mensen upp idag... vi kommer pausa ett tag, jag fortsätter nog tempa för det är rätt skönt med koll över cykeln.

• Decembra
    telgebo skrev 2011-02-25 23:57:12 följande:

Usch vilken skit också   förstår att du är ledsen.
    Tack! Låg inne för blindtarmsoperation precis när äl kom, så förhoppningarna var inte jättehöga...

Bengalen
    : Bra höjning du fick efter äl och hoppas den håller sig uppe!

Miapia: båda tummar för din kurva också!

AnnJan: en dipp på rätt ställe och hög kurva, härligt!

FlakeZ: gott hög temp!

CeKe: Grattis till kryss och fint med en andra stegring på kurvan
  • Decembra

Hej på er! Det har varit stormigt här hemma efter att ha försökt bli gravid mer eller mindre 1½ år med ett ma och mf under tiden. Så nu känner vi inte att det är läge att hålla på att försöka, tar en paus och ser hur vi känner när det lugnat ner sig lite. Min cykel är bajs numer också. 38 dagar nu senast, 32 innan (mer normalt) och 42 gången dessförinnan. Vette tusan vad som händer där...

Grattis här också till alla pluss och hoppas de fortsätter komma för er! Jag återkommer när vi vet lite mer hur vi ligger till i planerandet. Kram på er!

• Decembra

Hej på er!

Jag tog ju en liten paus och nu har vi tänkt färdigt efter allt och är igång igen Just nu väntar jag på äl som verkar bli sen... igen... och jag är så satans trött på min cykel som gick från att vara "perfekt" på 29 dagar till att hamna på 35-40 dagar istället. Dag 17 nu och ingen äl i sikte. Tempen steg istället och testen är negativa.

Räknade ut att vi ligger på försök 9 nu om man inte räknar med det tidiga mf vi fick i januari. Börjar bli trött på att ja äl, även om jag inte klagar för jag vet att 9 försök ändå inte är så mycket i jämförelse.

• Decembra

Nu fick jag iaf ett positivt äl-test och tempen gick ner. Dag 19 så om äl blir imorrn blir bim runt den 5:e juni och cykeln på 32 dagar... känns helt ok.

• Decembra

Borde få mitt röda kryss imorrn med pos. äl-test och tempstigning. Lovely...

Har ang. det haft nåt så förbannat ömma bröst de senaste 2-3 dagarna. Jag skojar inte, går inte att snudda dem innan det svider till...

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*