*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Vi 4 skrev 2011-02-04 11:03:36 följande:
AnnJan, då hoppas vi på moget ägg Bengalen, nej det är ju inte säkert förstås! Bra att bli påmind om det!
2barnsmamma84, jag känner inte till din historia, men det låter jobbigt om sambon inte vill ha fler barn nu, men du vill. Eller missförstod jag dig, du kanske inte ville ha fler barn nu du heller?!
Nu har jag lagt till min kurva. min temp gick upp i dag som jag hade trott eftersom jag ju trodde att äl var i går dag 15, MEN då ritade FF ut ett kryss två dagar tidigare, på dag 13. Det tycker jag var väldigt konstigt, tempen är ju mycket högre i dag, och jag är rätt säker på att det var i går. Men kanske ändras det när jag har några tempar till. Om det var i går natt om jag tror var det förmodligen för tidigt med försök dag 13 och försent i går, ca 18h efter jag tror att ägget släppte, så jag har inga större förhoppningar på att vi har lyckats.
Hur var sekretet dag 13? Om du har äggviteliknande eller "bra" sekret så behöver det ju inte vara för tidigt, då håller sig spermierna levande längre.