Inlägg från: Decembra |Visa alla inlägg
  • Decembra

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Fick ett svagt plus igår och idag, så jag tar ut förhoppningarna på dem och börjar med oroandet
    Hoppas det går bättre den här gången!

Grattis Trassel!

٩(-̮̮̃-̃)۶ Mamma till två gossar, -06 & -08 ٩(-̮̮̃-̃)۶
  • Decembra

Kort lycka här tror jag. Testet var lite starkare när jag testade efter första, men idag var det svagare igen och tempen gick ner. Tidigt mf kan jag gissa. Kom lite spottings igår och idag så det är säkert på gång

• Decembra

Tack alla Hjärta

Har inte kommit nåt mer (än) men det krampar i magen. Mer än det man haft som "växtvärk" annars. Tog tempen nyss som visade på 37.1 (var 36.6 imorse) kan det diffa 0.5 grader på morgontemp och på kvällen? Man lever smått på det lilla, lilla hoppet som finns kvar. Men magkänslan säger att blödningen kommer komma senast imorrn.

Trassel: hoppas det inte var nåt med den lilla blödningen och att du får bra svar när du gör vul!

• Decembra

Nope, det var inte mycket att hoppas på. Jag började blöda lite senare och det går inte att ta miste på. Ska man vara glad för något är det väl att jag slapp gå till v.17 innan det blev fel den här gången Hoppas en novemberbebis sätter sig istället.

• Decembra
    Trassel skrev 2011-01-26 16:45:06 följande:
    Nu blir det till att börja om här med. Missfall idag definitivt. Gråter
  • Decembra
    AnnJan: Ledsen för att du inte fick behålla heller

Pinglan: Grattis till + !
  • Decembra
    Trassel skrev 2011-01-27 23:10:26 följande:
    Decembra, hur går det för dej?
    Jodå, jag blöder lite fortfarande. Mensvärken som kom var inte av denna världen Men snart är det slut på blödandet och istället går jag på att man "ofta blir gravid direkt efter ett missfall". Sen att det inte är så vet jag, men låtsas inte om det för tillfället.. Själv?
  • Decembra

Varit lite dålig med att tempa vissa dagar, men just nu vet jag inte vad den håller på med. Har legat runt 36.6-36.7 nu innan äl, som jag brukar ha först efter. Så idag sjönk tempen ner till 36.3, tvärdyk verkligen. Får väl hoppas att det kanske är äl på gång då...

• Decembra
    Trassel: testade häromdagen, fick ett sånt där tunt streck som jag tolkar som ett minus. Alltså inte brett och svagt, utan bara ett streck. Helst hade jag ju inte velat se något där... Bara för det är äl-testerna negativa också. Bläsch.
  • Decembra
    Trassel: Den brukar ligga på runt 30 dagar, var 42 sista vändan... ÄL brukar då vara dag 16-17 och det är väl där jag är nu, men verkar som att det blir en längre cykel igen. Hoppas dag 22 är det längsta du behöver vänta till, långa cyklar är bara piss rent utsagt.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*