*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Fick ett svagt plus igår och idag, så jag tar ut förhoppningarna på dem och börjar med oroandet
Hoppas det går bättre den här gången!
Grattis Trassel!
Fick ett svagt plus igår och idag, så jag tar ut förhoppningarna på dem och börjar med oroandet
Hoppas det går bättre den här gången!
Grattis Trassel!
Kort lycka här tror jag. Testet var lite starkare när jag testade efter första, men idag var det svagare igen och tempen gick ner. Tidigt mf kan jag gissa. Kom lite spottings igår och idag så det är säkert på gång
Tack alla
Har inte kommit nåt mer (än) men det krampar i magen. Mer än det man haft som "växtvärk" annars. Tog tempen nyss som visade på 37.1 (var 36.6 imorse) kan det diffa 0.5 grader på morgontemp och på kvällen? Man lever smått på det lilla, lilla hoppet som finns kvar. Men magkänslan säger att blödningen kommer komma senast imorrn.
Trassel: hoppas det inte var nåt med den lilla blödningen och att du får bra svar när du gör vul!
Nope, det var inte mycket att hoppas på. Jag började blöda lite senare och det går inte att ta miste på. Ska man vara glad för något är det väl att jag slapp gå till v.17 innan det blev fel den här gången Hoppas en novemberbebis sätter sig istället.
Varit lite dålig med att tempa vissa dagar, men just nu vet jag inte vad den håller på med. Har legat runt 36.6-36.7 nu innan äl, som jag brukar ha först efter. Så idag sjönk tempen ner till 36.3, tvärdyk verkligen. Får väl hoppas att det kanske är äl på gång då...