Inlägg från: Melitta69 |Visa alla inlägg
  • Melitta69

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Fjällräven skrev 2010-09-24 08:02:30 följande:
    Tack för svaret
    Jo, den är ju rätt hoppig tyvärr! BIM är på tisdag, så inte så jättelänge kvar nu tills man får svar
    Spännande med bim redan på söndag, hoppas du hade en imp.dip!! 
    Hej!
    Tempen ligger ju jättefint och det ser ut som att du har haft en impdip på dag fem enligt min mening också. Jag har också bim på tisdag .. spännade Glad
  • Melitta69

Lite spottings idag och ont i magen hela dagen ?? Ingen temp som skulle tyda på någon dip``?
    Får se vad tempen visa imorgon ....

• Melitta69

tempen lägre idag hmm??  E det nån som vill kolla min knasiga kurva ?

• Melitta69
    Bjornis skrev 2010-09-25 18:42:21 följande:
    Men det är ju inte nån direkt längre temp. Du verkar ha lite lägra temp överlag denna månaden om man jämför med förra. Men denna månaden känns ju fortf hoppfull! Spottings igår? Inget idag?

Mallanis:!!! Har du plussat tjejen!!?
    Nope, inget idag :) Kan det ha varit en impaltionsblödning kanske ??
  • Melitta69

Mallanis {#emotions_dlg.flower}Grattis!!!{#emotions_dlg.flower} till  Plus-et

• Melitta69
    mallanis skrev 2010-09-27 07:53:52 följande:
    Tack, hoppas du följer med till pluss sidan- Hur känns det? *håller tummarna*
    Ja , hoppas det med en dag kvar innan bim :)
    Jag känner mig lite tröttare än vanligt har haft lite känninghar i magen .
    En liten blödning på dag tio efter äl .. S å kanske ? Man vågar ju inte hoppas.
    Tempen gick ner lite idag .
  • Melitta69
    ekke skrev 2010-09-27 17:05:40 följande:
    Jag anar att jag fick missfall idag. Har inte tagit något test, så jag är ju inte säker.

Men jag har blött stora slemhinneklumpar samtidigt som jag har ont i brösten. Har varken gjort eller haft det någon gång tidigare. Fick gå hem från jobbet eftersom jag höll på att blöda igenom till kläderna. förlåt för detaljerna.

även om det är tråkigt så kan det tyda på att vi kan bli gravida, efter 1 1/2 år börjar man ju fundera på om det någonsin ska gå.
    Usch så tråkigt Ekke , tänker på dig {#emotions_dlg.flower}
  • Melitta69

Känns som något e på gång tempen upp från 36,5 till 36,8 .
    Bim idag ??
    Nån som vill kika på min kurva ?

• Melitta69

Nä, här lär det inte bli något plus . Testa mig nu i eftermiddes .
    Nu e det bara att invänta den roliga veckan .

• Melitta69
    mallanis skrev 2010-09-28 16:12:37 följande:
    usch tråkigt, jag testade först positivt på BIM + 10 sist ;) så ge inte upp förrän tanten är här!
    oj, de var långt fram . Ja det är sant man ska väl hålla modet uppe en stund till ..
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*