*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
www.fertilityfriend.com/home/1f7f38
Kinder eller MiAmore: Om nån av er vill ha en nästintill oanvänd frp glandin 25 så inboxa mig! Jag har ätit 18 av 150 kapslar räknade jag det till nu och de går ut i april så varför ska jag ha dem hemma?
Har även en oöppnad burk apiforce bidrottninggele om det är av intresse. Går ut i mars så samma där. Jag handlade loss och sen valde jag att använda annat (b-vit osv). Haha. Vore ju bra om NÅN fick användning för det.
Kinder, du är ju så välkommen här även med alla din barn! Klart att man som förstagångsförälder inte riktigt kanske kan FÖRSTÅ den där känslan eftersom att min känsla är en sån panik att ALDRIG kunna få ens ett barn men jag har full respekt för att man känner längtan efter fler barn - Absolut! Och det är ant lika jobbigt att kämpa för att bli gravid oavsett om man har 0 eller 5 barn! Jag unnar inte nån att månad in och månad ut hoppas och kämpa. Nä, usch va less jag var. Så glad att det tog sig till slut. Nu håller jag tummarna för att det snart gör det för er med!
Men ni som har ungar så tätt då kinder: hur funkar det? Är du hemma på heltid? Jag vill också ha barn tätt. Jag kan tänka mig 3. Maken är på på 2, hehe så får vi se. Men för att inte bli "för gammal" så "måste" jag också producera barn nummer 2 ganska tätt (speciellt om vi ska ha en nummer 3). Hehe.
Ja det tycker jag.
TACK igen!
Jo och förresten kinder: Fan va illa med provet! Hur tänkte dom där??? 13 mil på en timma? Och som du säger, hur lätt är det att prestera på en sjukhustoalett? Vi fick kämpa med maken varje äl för att det skulle hända nåt och då var han ändå PÅ! Suck. Hoppas ni kommer på en bra lösning. Avsugning i bilen på vägen? *försöker skoja till det lite*