Inlägg från: Minnie69 |Visa alla inlägg
  • Minnie69

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Den här sidan är på engelska Vill du översätta den? Översätt Nej

• Minnie69
    Minnie69 skrev 2010-10-25 16:14:01 följande:
    Den här sidan är på engelska Vill du översätta den? Översätt Nej
    Så står det för mig, gissar att hon klickat på "Översätt"
  • Minnie69
    Bengalen skrev 2010-10-25 17:26:05 följande:
    Det undrar jag också för om man klickar på översätt sidan måste man logga in som en ny användare. Det är kanske kört för oss som redan har användar-id på den engelska sidan?...
    För mig blir det översatt om jag klickar på översätt rutan. Fast jag är inloggad innan
  • Minnie69

Har kollat med samma tid och även bara när jag vaknar och för mig är det viktigare med mängden sömn än tiden

• Minnie69

Varför hålla på sig till helgen? Varannan/var tredje dag är ju alltid optimalt "inför" ÄL om man kan och orkar. 

Här gick det käpprätt åt H-E att göra så då jag och lilltösen var förkylda en och en halvvecka å det grymmaste och låt säga att sex var det sista man hade i tankarna där vi drev omkring i alla snoriga papper. Tempa funkade ju inte heller pga av febern så jag släppte det under tiden, stoppade in teromometern i fredags då jag kände mig bättre och troligt feberfri. Gissa vem som sedan får positivt på CB-fertilitetsmonitorn på lördagen . Nåja, man kan bara göra sitt bästa och vi lyckades iaf få till det under lördagen och söndagen, men det är ju lite i senaste laget  

• Minnie69
    MiAmore skrev 2010-11-22 11:03:45 följande:
    För att se om det kanske kan fungera för oss. Hittills har vi haft sex var annan - var tredje dag fram till o efter äl, men ingen lycka ännu. Så nu provar vi att "spara" oss i ngr dagar innan äl, för att sedan köra på för fullt när äl är, för att se om det kan fungera för oss
    Då fattar jag . Ja det kan ju vara kuren för er, vanligtvis säger man ju att ofta är bättre än sällan, men för vissa kan det ju vara bättre med färre tillfällen om tillgången på herrsidan ligger på den mer magra sidan. Tar ni folsyra båda två? Och zink dessutom till honom.
  • Minnie69
    MiAmore skrev 2010-11-22 11:23:31 följande:
    Ja vi tänkte prova denna "metoden" i ett par månader nu och se om turen kan vända *ler*
    Nej det är bara jag som tar folsyra. Min man tror inte på sådant och vägrar därmed "hålla på med sånt" tyvärr. Enda som skulle kunna få han att börja med det är om en läkare sagt det till honom typ
    Hmmm, kommer ihåg de där protesterna . Här slutade det väl med närmast tvångsmatning till sist
  • Minnie69

Jag hade slagit fram att det försvann folsyra i samband med alkoholkonsumtion och tyckte att fine, ville han inte ta tillskott fick han äta klart mer grönsaker och skippa fotbollskrogsbesöket på lördagen , sedan svaldes det lydigt

• Minnie69
    MiAmore skrev 2010-11-22 14:12:51 följande:
    hahaha, ok Aja.. Vi äter hyfsat mycket grönsaker faktiskt så.. *ler*
    Här är väl jag mer intresserad av grönsakerna. Nåja, just nu så har väl både karln och jag slarvat med tillskotten. Men, vi äter ganska hyffsat så förhoppningsvis är det ok
  • Minnie69
    Melitta69 skrev 2010-11-23 11:05:46 följande:

Iadg var tempen fortsatt hög 37,0 fick lite spottings dock . Men på nån sett så känner jag mej annorlunda denna gången . Hoppas bara att det inte börjar blöda mer .
    Nån som vill kolla min kurva ??

Lite synd att du missade ett par tempar i "implantations-fönstret", men den verkar ju hålla hög och fin temp efter den tidpunkten
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*