*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Den här sidan är på engelska Vill du översätta den? Översätt Nej
Den här sidan är på engelska Vill du översätta den? Översätt Nej
Har kollat med samma tid och även bara när jag vaknar och för mig är det viktigare med mängden sömn än tiden
Varför hålla på sig till helgen? Varannan/var tredje dag är ju alltid optimalt "inför" ÄL om man kan och orkar.
Här gick det käpprätt åt H-E att göra så då jag och lilltösen var förkylda en och en halvvecka å det grymmaste och låt säga att sex var det sista man hade i tankarna där vi drev omkring i alla snoriga papper. Tempa funkade ju inte heller pga av febern så jag släppte det under tiden, stoppade in teromometern i fredags då jag kände mig bättre och troligt feberfri. Gissa vem som sedan får positivt på CB-fertilitetsmonitorn på lördagen . Nåja, man kan bara göra sitt bästa och vi lyckades iaf få till det under lördagen och söndagen, men det är ju lite i senaste laget
Jag hade slagit fram att det försvann folsyra i samband med alkoholkonsumtion och tyckte att fine, ville han inte ta tillskott fick han äta klart mer grönsaker och skippa fotbollskrogsbesöket på lördagen , sedan svaldes det lydigt
Iadg var tempen fortsatt hög 37,0 fick lite spottings dock . Men på nån sett så känner jag mej annorlunda denna gången . Hoppas bara att det inte börjar blöda mer .
Nån som vill kolla min kurva ??