-
-
Decembra, håller med, mina normalcykler brukar ligga på 32-33 dagar. Allt tar sån lång tid annars är det helt ok!
Ja, vi får väl se då hur det går för oss denna cykel men jag har räknat med att den kan dra ut pga av missfallet.
Den sista cykeln nu när jag ändå blev gravid ska vi inte prata om hur lång den var. det var verkligen en lyckoträff att bli gravid då, skit att det inte höll!
Men nu häller vi tummarna! -
Bubblamaj, Jag håller med Vi4, riktigt riktigt fin kurva där!
Vi4, tack för tummen, den kan verkligen behövas! Trots lite olika tidpunkter så håller sig tempen rätt stabil i alla fall, alltid nått! -
Bubblamaj, din kurva ser ut som min gravidkurva med Sander... hoppas att det betyder att det är bra
-
Ego, YES! Ett fett minus på gravtestet idag! Alltid en start på nått nytt får jag hoppas! Och nu vill jag inte se ett negativ graviditetstest till....
Vi4, den länken ska jag smygkolla på jobbet sen! -
Hej!
Hm, jag hade en liten tempdipp igår och första sekrettecknen på äl då också och idag en temphöjning? Jag vaknade med halsont så jag vet inte om det kan spela in, det var en ruskigt snabb äl i så fall. Jag har haft foglossningsont både igår och idag men det känns som det gick väldigt snabb i så fall och vi hinner inte få till nått förens ikväll!
Jag å nog avvakta och se tempen de närmsta tv dagarna ifall jag ska discarda denna...
Bubblamaj, ånej, vilket skit!
Jag ska kolla kurvorna lite mer sen nu ska jag packa ihop och åka till jobbet om en stund. Vabbar lite idag, Sander har kanske vattkoppor... -
Bengalen, vad bra det låter att hittat något som funkar!
AnnJan, hm, ja knepigt, det såg ju bra ut! Hoppas det bara var en tillfällig dipp så äl är i faggorna.
Ceke, jag är ofta täppt också pga av allergier men temparna brukar vara hyfsade. Jag brukar försöka om jag kan ligga i några minuter med stängd mun och sen tempa. Men en vaginal temp borde ju underlätta!
Vad bra med en ordentlig utredning! Nu hoppas vi på snabba svar!
Vi4, jag känner mej sådär, har ont i halsen och det kan ju vara därför tempen ligger lite högre. Jag brukar ju ligga på runt dag 20+ i äl så idag vore lite tidigt... ja vi får se!
Sander verkar inte ha vattkoppor utan snarare virusprickar!
Vi får se hur din kurva blir nu men du brukar ju kunna känna på dej hur det är. -
Ajdå, här blir det nog inget. Maken meddelar att han har feber!
-
Ibumetin?
-
Decembra, hua! Det lät inget vidare, krya på dej!
Här är det inget vidare heller. Både jag och maken däckade i influensa. Haft över 38 i feber och ont i hela kroppen så har vi tur så blir äl lite förskjuten! Sonen däremot är hur piggelin som helst och far runt som ett yrväder...