Inlägg från: Trassel |Visa alla inlägg
  • Trassel

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Nu blir det till att börja om här med. Missfall idag definitivt. Gråter

• Trassel
    AnnJan, inte du också! Vad tråkigt!!

Pinglan, vi sätter vårt hopp till dej då!!
  • Trassel
    ceke, nu efter sista graviditeten och förlossningen så har jag, efter the return of the mens, haft foglossningsont vid både mens och äl. Innan jag blev gravid så kände jag aldrig av menssmärta över huvudt taget men nu har det kommit smygande så nu brukar jag ha lite molvärk och foglossningsont kring äl. Mer eller mindre.
  • Trassel

Samma här, blöder lite ff men ingen värk att tala om alls egentligen. Men jag har rätt hög smärttröskel och känner oftast väldigt lite av mensvärk. Vi kan väl kanske köra på gravid-direkt-efter-missfall. Låter ju bra iallafall
    Jag ska gå på en koll på onsdag så får vi se om allt är ute men jag tror det. 

• Trassel
    MiAmore, säg ja! Säg också att du blev lite besviken över att inte få frågan först men att detta nu kommer bli jättekul!! ( för det blir det ) Då har du fått lätta lite på ditt hjärta men att det ändå ordnar sig till slut!

Var på gynkoll idag och allt såg bra men tomt ut därinne. Eller som gynläkaren sa, du ser ut som folk gör mest...
    Så det var ju skönt att höra att det verkar vara ok och det fanns ingen anledning att vänta med att försöka på nytt heller! 
  • Trassel
    Bengalen, Vad intressant!

Vi4 , hejhej! Tänkte väl att du inte skulle kunna hålla dej Jadu, det ska väl mycket till om vi ska lyckas med nr 3 likabra som vi tajmade nr 2 men det är ju bara att vänta och se Kram!
  • Trassel
    2barnsmamma84, oj, då får vi hoppas att det blir ett negativt test nu. Inte kul när det oplanerade inte känns bra
    Undrar samma sak, har din kropp kommit igång så fort efter förlossningen? För mej efter graviditeten 08 med S så tog det, ja vad blev det ,17 månader efter förlossningen! Lite väl länge...
    Nu däremot efter missfallet så hoppas jag verkligen kroppen hoppar igång med äl, vill inte ha mer strul nu.

Vi4, hejaheja! Jo, jag ska bara kolla så äl kommer igång igen så ska jag lägga in mej på bim!

Ska försöka kolla igenom kurvorna lite mer också så mycket tiden medger!
  • Trassel

decembra, ligger på samma som du! Min temp kan göra ett störtdyk ner till 36,3-4 precis innan äl. Vi får hoppas att det tyder på äl! Vore ju jättebra!

• Trassel
    Decembra, har du fått negativt på gravtest? Jag funderade att testa på onsdag och hoppas då på ett fett minus. Det är nog sista gången jag hoppas på det, hoppas jag...

ceke, pest och pina när det håller på så här! Hoppas du får en massa bra svar och åtgärder på torsdag!
    Jag vet att iallafall en som hade väldiga problem med spottings och blödningar men blev spontant gravid så jag hoppas det ordnar upp sig för dej!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*