Inlägg från: Bubblamaj |Visa alla inlägg
  • Bubblamaj

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Hoppas tempen stiger i morgon då! Ingen ÄL här på G än så länge. Och den borde inte komma än på en vecka.

Det finns ju flera tempare som har det lite spännande nu, hur är det med MiaPia, skulle vara kul att höra något!

• Bubblamaj
    MiAmore skrev 2010-12-26 10:22:52 följande:
    Min temp är fortfarande låg, men den höjdes med 0,1 grad i morse till 36,6. Vet inte om det ska räknas som att äl var igår eller inte. 36,6 är lågt som sagt, men den har legat på 36,3-36,5 hela veckan, har inte varit uppe i 36,6 på hela veckan. Så jag vet inte vad jag ska tro. Ska ta ett äl test om någon timme för att se om det fortfarande visar pos eller inte. Visar det inte pos borde jag ha haft äl igår. Eller vad tror ni?
    Det kommer märkas om ett par dagar! Det ser ju hoppfullt ut.
    Jag kanske borde testa glandin nästa månad om det kan korta ner tiden från mens till ÄL lite.
  • Bubblamaj

God kväll! Idag började jag på riktigt testa med äl-stickor. Kollade iofs nån dag efter mens för att se hur neg skulle se ut, folk säger ju att det.alltid blir lite utslag. Lite starkare var det idag o jag räknar med att äl kommer typ på fredag. Bor hos föräldrarna hela veckan men det ska inte få hindra Nu vill vi ha barn!

• Bubblamaj

Hallå! Typiskt nog har jag lyckats få en förkylning med lite feber precis i äl-tider. Vi har iofs kört på ändå men den intressanta tempningen stämmer ju dåligt nu. Igår 36,8 o idag 37,2. Så högt låter osannolikt o dessutom nån dag innan jag tror äl är. Stickorna visade positivt (tror jag) igår o vad jag förstår borde äl komma idag eller i morgon väl. Men hur är det med er andra, nåt nytt?

• Bubblamaj

MiaPia: jag har kollat din kurva sen äl, det ser ju väldigt bra ut. Fint att tempen steg idag. Håller alla tummar! Själv är jag fortfarande rejält förkyld men ingen feber idag på morgonen. Stickan visade bara lite utslag så rimligtvis borde äl vara idag o tempökning i morgon. Det ska nog bli bra tänker jag.

• Bubblamaj
    Minnie69 skrev 2011-01-03 19:25:01 följande:
    Typ - varför tar det sig inte när han ger mig handjobb hela tiden (Avd, varför försöker ni inte ha vanligt samliv istället med *hmm hmm* i 'hmm hmm hum* osv . Typ 14 år och undrar om jag kan ha blivit gravid för jag satt ner och pinkade på en offentlig toalett. Tänk om ngn hade masturberat där innan och en spermie kröp in Oskyldig 
    Hihi, skrattar också av dina inlägg så här på kvällskvisten

Jag är så väldigt nyfiken på MiaPia, mår hon bra tro?
  • Bubblamaj

Visst är det positivt! Vad skönt att få veta!

• Bubblamaj

Förresten en fråga för egen del. Är foglossning känt som ett gravidtecken (när man varit gravid förut)? Har verkligen känt av ljumskfogarna eller vad de nu kallas och det är helt nytt för mig. Vill inte vara en sån som letar tecken egentligen men jag frågar ändå Ska testa mig i morgon förresten, BIM-2.

• Bubblamaj

Suck, tempen har sjunkit, det blir nog inget det här gången heller.

• Bubblamaj
    MiAmore skrev 2011-01-11 13:12:48 följande:
    Decembra: Vi har bara försökt i ett halvår, så vi har inte heller försökt så länge egentligen. Tror att det är därför jag fortfarande har ganska lätt för att gaska upp mig o känna mig positiv o peppad igen efter besvikelsen över minuset. Men, jag märker själv att jag blir väldigt lätt uppstressad av att hänga här mellan äl-bim och att jag blir mer besviken när mensen kommer när jag hängt här för mycket mellan äl-bim än vad jag blir när mensen kommer och jag hållit mig härifrån. Det är precis som om man omedvetet blir peppad till att få en massa symptom eftersom att alla andra här verkar ha det och känner sedan nästan sig LURAD, när mensen kommer. Förstår du hur jag menar? Åtminstone jag blir mer påverkad av andra och av det jag läser än jag många gånger tror o vill erkänna
    Hej! Tog bort oss i charttråden, hoppas det var okej. Vi verkar ha försökt lika länge och de första månaderna tog jag det med ro men de två sista nu har jag varit ledsen när mensen kommit. FL är nog bra till mycket men visst blir man stressad. Jag försöker att hålla mig till den här tråden och nån enstaka till så man inte blir helt galen. Och runt omkring blir alla gravida.
      På't igen om ett par veckor...
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*