Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

3 barns mamma84 skrev 2010-09-19 11:07:50 följande:
    Ett streck ?
    Inte 2 alltså som gravid eller ej gravid ?
    Hmm :-/

När jag fick svagt + med testlagret bim-6 och Cb bim-5 ej gravid var det bara 2 streck ett - och en kontroll streck -
    Testade med Pregg och fick 2 st streck + alltså men inget färg gav till så jag blev förvånad.
    Medans testet hos läkaren gav + 
    jo ett + men det lodrätta var som ett smalt streck. såg du min kurva?
  • miapia43
    Melitta69 skrev 2010-09-19 11:50:26 följande:
    Himla skum tempen ner idag igen ???
    ja den verkar lite lurig. men du ska se att den går upp igen. jag håller tummarna för dig och mig. såg du min kurva Melitta?
  • miapia43
    mallanis skrev 2010-09-19 20:30:11 följande:
    Miapia- Spännande men fick du streck- då är ju ett grattis på sin plats!!! Hoppas på starkare och starkare !  

Flake Z - de månader jag inte hade äl så fick jag mens som vanligt. Man brukar väll säga att  man oftast bara äl lossar 10 gånger på år och att mensen kommer som vanligt!

Melitta- men åhhhhh så segt att bara vänta!!!

Vad säger ni som har tempat har det varit så för er att ni ägglossat ungefär 10 gånger på ett år?

Ego- fick en temdip idag MEN jag har tagit tempen tidigare än vanligt och sovit dåligt i natt....... det är nog det som visar och ingen impdip.... 
    nä inga grattis ännu. hihii  vill ha starkare + har fått falska + så många gånger. jag hoppas tempen stiger eller ligger kvar i alla fall. för just nu gillar jag min kurva
  • miapia43
    Jessika82 skrev 2010-09-19 22:21:30 följande:
    Jag håller tummar och tår att det är din tur att ha bebis i magen, efter allt ert kämpande
    tack vännen
  • miapia43
    PåvägMotSyskon skrev 2010-09-19 14:17:41 följande:
    man tackar och bockar =)

Miapia. kolla på hemsidan där folk lägger in tester så kan du jämföra med ditt.
    Ja har aldrig nånsin fått smalt streck på cb, de gånger ja testat.
    Endast supersvagt brett och starka streck på cb. Du får hålla ut och hoppas tempen e fortsatt hög samt testa dig igen i övermorgon kanske?
    vad hittar jag den sidan?
  • miapia43
    hej alla! jag har varit borta lite och vilat upp mig hemma. har haft värsta förkylningen med en retsam hista. trodde inte jag skulle få äl denna månad. men den visade + idag så den var lite försenad. kanske för jag har varit så sjuk. så nu börjar vi om från början igen. kram alla
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-10 20:41:16 följande:
    Åh grattis gumman och skönt nu är det sängen som gäller för er
    hej vännen! ja det har blivit sängen många gånger. hihihi

men jag har en fråga

ska man älska mycke dom dagarna man är fertil eller ska man älska varannan dag.
    har hört så mycket olika om det. kram
  • miapia43
    hej alla! någon som vill titta på min kurva och förklara för mig varför det står att jag hade äl i fredags när jag fick + på ältesten på lördagen och söndagen. nu fattar jag inget. menas det att jag hade äl i fredags.
  • miapia43
    mallanis skrev 2010-10-12 11:17:34 följande:
    hmmm, lite konstigt... du har ju tidigare haft äl på dag 2 då äl testet visat plus? Är det någon temp som blivit fel? Du har ju en dip igen kan inte fredagstempen  vara fel?
    nä det är samma termometer. så när ska jag tro jag hade äl då menar du mallanis?
  • miapia43
    nu är jag så förrvirrad. hjälp mig att förstå detta. jag hade utslag på ältest lördag och söndag. då visade sig den glade gubben på testet. sedan var det ingen glad gubbe måndag och tisdag. idag har jag haft ont i magen som mensvärk eller älvärk och mått små illa. tog då ett ältest för skojs skull och vad händer. jo den glade gubben kommer upp. vad händer?  när har jag äl? ff satte ut att jag hade äl i fredags. vill någon titta på min kurva som förstår detta. kram
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*