Inlägg från: Minnie69 |Visa alla inlägg
  • Minnie69

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Jag var entusiastisk när vi drog igång, det hade då varit "dött" jätte, jättelänge och det var jättehärligt att vara "tillbaks på banan", men nu vill jag mest ta "time-out" och fokusera på lillans sömnrutiner, stundande dop mm. Vi håller på och fasar ut den förskräckliga 2-amningen så jag ska kunna få njuta av 4-5 timmars sammanhängande sömn för första gången på ett år . Lustigt nog blir jag mer upphetsad av tanken på sömn än tanken på sex Tungan ute

• Minnie69
    Jazmin skrev 2010-09-13 09:19:24 följande:
    Hej alla!
    Jag hänger på här på den nya tråden Glad.
    Har inte varit inne på ett tag här . Men nu hoppas jag på att ÄL kommer idag eller imorgon.

Har testat med stickor denna gången och så klart tar dom slut just idag.!!!Skrikandes
    Dock har jag känningar av ägglossing . så det skulle inte förvåna mig om det skulle visa imorgon .
    men ni har jág inga stickor Rynkar på näsan . hm, e det värt 249 spänn att fixa nya idag ??
    Tempen har gått ner nu så äl borde infinna sig .
    Nån som vill kolla??

kram till er alla
    Har bara inte hunnit vara in och kolla än då jag ville "prata lite först" innan jag började läsa bakåt. Ska genast gå in och kika
  • Minnie69
    Jazmin skrev 2010-09-13 10:38:46 följande:
    Tack för oseriösa svar . Jag tror jag skiter i detta nu .
    Här verkar ju dagis hålla till eller något .
    Sorry not my kind of place .

tråkigt att man inte kan få ett bra svar :(
    Ser ju helt klart ut som en möjlig ovalutions-dipp, dessutom ska man väl kunna bli lättretad/irriterad av höga progesteronhalter
  • Minnie69

Vad gäller om det är värt att köpa mer test kan jag inte svara på det. Beror väl på hur säker du vill vara och hur känslig ekonomi du har. Tempen kommer ju behöva ytterligare några dagar för att bekräfta om det var en o-dipp eller inte. Så vill du vara säker så ska du väl fortsätta testa, men samtidgígt är det ju inte säkert att man får positivt och då är det ju bortkastade pengar om man redan har haft ÄL. Blev själv gravid då jag inte hade ÄL om man skulle gå på LH-testerna....

• Minnie69
    Bjornis skrev 2010-09-13 11:37:34 följande:
    Jag missade också ditt inlägg... Sorry. Men hittade inte din kurva?
    http://www.fertilityfriend.com/home/2fc077

Borde vara denna, vet inte men värkar som hon bytte alias under tiden. När jag loggade in var det Jazmin men sedan blev det Melitta69
  • Minnie69
    värkar? Hmm, vem kan inte stava verkar låter väl lite bättre Skäms
  • Minnie69
    BejbyBoo skrev 2010-09-13 12:28:15 följande:
    En natt hemma och tempen störtdök till det "normala".
    Då är det väl klarlagt att hotell-temp avviker från vanlig då
  • Minnie69

Jag tror mig äääääääääääääääntligen ha fått min första ÄL efter att lillan kom till jorden. Hon är bara nästan ett år och en månad . Murphys lag slog dock till med sin vanliga träffsäkerhet och min termometer gick till de sälla jaktmarkerna samma dag som cb-monitorn visade "äggis". Tack för allt boostande för vaginaltempande, vi hade sexat på dagen innan så det var översvämning i källaren och min trogna tvådecimalare drunknade Gråter

• Minnie69

Go Flake, ägglossning till alla, ropen skalla

• Minnie69

Antagligen bockat i jakande när hon har fått den där frågan vill du att google? ska översätta automatiskt.... som brukar komma upp längst upp under adressfältet precis när man ansluter till en sida som är på annat språk

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*