BejbyBoo skrev 2011-04-18 12:34:30 följande:
MiAmore, jag skulle ha kört idag.
Brukar du ha utslag 1 eller 2 dagar?
Jag brukade ha två dagar. Och de två gånger jag plussat har vi "fått till det" dagen innan äl, inte samma dag.
Jag brukar ha utslag i två dagar. Testet var pos, men det var inte så starkt som det brukar vara den dagen jag har äl. Alltså när jag har äl-testat och tempat mig samtidigt, har tempen inte gått upp förens dagen efter att testet varit RIKTIGT starkt. Alltså det var inget tvivel om saken att det var pos idag, men det var inte lika starkt pos som det har varit andra månader, om du hänger med hur jag menar?
ceke skrev 2011-04-18 15:43:40 följande:
MiAmore: Läkarna höjer ju ett varningens tecken för ÄL-test för att det ofta innebär att man har sex för sent... så sexa på idag ni, och om ni orkar och vill även i morgon! Rekomendationerna är ju att man kör varannan, var tredje dag veckan innan och kring ÄL, för att inte missa...
Det visste jag inte faktiskt..
Vi fick till det både i torsdags och i lördags, så vi har ju täckt upp det rätt bra redan. Har funderat på att helt enkelt låta maken bestämma. Han vet om att jag fått pos äl-test idag så att det vore bra om vi kunde få till det både idag och imorgon, eller åtminstone en av dessa dagarna. Så om han inte tar initiativ ikväll, kommer jag göra det imorgon