telgebo skrev 2011-04-05 11:43:20 följande:
Det är vanlig MVC och de lyssnar inte på hjärtat förrän v.20 trots att jag förklarat min oro och mitt
MA för henne och hade hoppats på lite förståelse. Jag var där förra veckan för att försöka få nån
annan medicin mot illamåendet då Legigan Comp inte hjälpte, men hon sa bara att du får stå ut,
det går över i v.12 och där är du snart. Vaddå bara för att det står i böckerna att det går över i v.12
så finns det faktiskt dom som kan må illa i flera veckor till. Man kan inte dra alla över en kam och tro
att alla följer skolboksmallen liksom.
Jag har ett helkonstigt FL, menyn är långt ner på höger sida, jag ser inte hela inläggen längst till
höger i rutan och jag måste göra eget radbyte och vill jag lägga in nåns bild och kommentera så
går det inte då får jag ingen plats att skriva i rutan, helskumt.
Nån mer som har så?
Jag har även börjat drömma riktigt otäcka mardrömmar. Nu har jag drömt otäckt både i lördags, igår
om att min son dog och idag om en bebis och att jag nästan dog. Vad fan står detta sjuka för?
Tycker nästan att det låter som att du ska byta mvc..
Nej min FL är inte så
Mardrömmarna tror jag har att göra med att du är så orolig o nervös. Hur man mår på dagen speglar sig i drömmarna på nätterna. Sedan berättade en kollega till mig att om man äter sent på kvällen så drömmer man väldigt konstiga drömmar..