Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Irika: Det har det aldrig gjort på billigatesters grav test för mig. På äl testerna syns det alltid en liten skugga även när det inte är äl, men inte på grav testerna.

Men, det kan kvitta. Tempen vad nere på normal temp i morse och när jag tittade på grav testet jag gjorde igår, såg jag inte skymten av det där vita strecket jag tyckte mig se igår. Så det är bara att ge upp och inse att det kommer bli ett 10:onde försök för oss. *suck*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Vi 4: Nej det är nog så.. Men jag ska på en undersökning på gyn för att se så att allt ser rätt ut i början på maj, om vi inte lyckats innan dess. Ska då passa på o fråga om man inte kan få någon hjälp på något sätt, även om allt ser ut som det ska
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag har varit härifrån nu i ett par dagar, har jobbat och inte orkat så mycket mer än så. Har varit väldigt trött dem senaste dagarna, typ sedan jag kom hem från internatet med jobb. Önskar att jag kunde säga att det var pga graviditet, men efter tre negativa gravtester och tempen fortfarande är låg kan jag nog tyvärr bara anta att tröttheten beror på förkylning och detta skiftande väder. Mensen har inte kommit ännu, riktigt drygt är det, för att jag har känt mig riktigt ordentligt mensig till och från sedan i lördags.

Men nu är det nya tag som gäller! Ska göra ett nytt försök med Glandin denna månaden. Tog mina 2 första tabletter idag även om mensen inte satt igång ännu. Ska ta 2 om dagen fram tills jag får pos äl-test, då ska jag dra ner det till 1 om dagen fram till bim. Ska även köra med äl-tester. Har inte beställt hem några ännu dock, ska inte göra det förens mensen de fakto är här. Ska försöka hålla mig ifrån tempningen helt denna månaden. Blir mest stressad av det. Jag har av någon anledning kommit av mig med viktväktarna den sista veckan, men nu är det nya tag med detta också! Motionen har jag väl heller inte varit så duktig med den sista veckan. Även detta är det stor skärpning med from nu! Börjar med 45 min rask promenad i em och 1h zumba fitness ikväll. Tar det sig denna gången blir det ett januari barn igen. Och Milo visade sig ju bli ett riktigt bra barn, så det måste ju innebära att januari är en bra månad.. Eller hur?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-04-04 13:12:24 följande:
    Bara en tanke, kan inte viktminskningen innebära att mensen strular? Vet inte men kanske att.
    Mja.. Det tror jag inte, mer om man rasar i vikt. Och det har jag ju inte gjort. Har gått ner ca 4,5 kg på ca 7v. Och det är ju rätt lagom och bra takt för kroppen. Och jag har ju tyvärr fortfarande 8-9 kilos övervikt kvar
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    ceke skrev 2011-04-04 13:18:07 följande:
    Bra jobbat, MiAmore!!
    TACK Skrattande
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-04-04 13:22:05 följande:
    Jag hade också creamy, nu är det mer rinniga lite ÄL-lika.

Jag tempar ff men har ju inte haft tillgång till nätet sedan drygt 1 månad tillbaks pga en skitdator så jag har inte reggat in dom, men de har legat runt 37,1-37,2 i stort sett varje dag nu.

Är i 12:e veckan nu och nästa vecka är det dags för KUB, är så nervös.

Grattis till er alla som fått plus
    Kommer säkert gå bra ska du se
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-04-04 13:29:29 följande:
    Grattis till +. Jag testade också mycket i början, 1 dag i veckan blev det, så totalt 3 vanliga CB och ett digitalt, men jag har slutat med det nu för jag blev inte klokare då jag fick + även då det gick åt helvete förra gången.

Jag fick panik för någon veckan sedan då jag torkade brunt, jag bara kände att hela jag dog, men det var ingen fara, men jag förstår precis din noja, men brunna flytningar behöver inte betyda att det är kört.

Jag är skitnervös inför nästa veckas KUB ultraljud, rädd att det ska vara ett nytt MA.
    Känns det som att du har fått MA då eller du är bara nojjig över det?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-04-04 13:44:18 följande:
    Jag vet inte om mensen kan strula om man går ner i vikt, men det var bara en tanke att kroppen kanske är inställd på mindre mat liksom. Jag har dålig koll på det där.

Nej det känns inte som jag fått MA, jag har ju mina symtom kvar så och blöder inget och inte gjort heller, men jag är bara så orolig och rädd och tänker jag bara skulle vilja göra en koll nu innan nästa vecka. Jag tycker magen är mindre än jag blev gravid plattare liksom och det syns inget än och jag känner inget på magen och nu ska man väl känna livmoderkanten men jag känner inget alls.

Har ju haft MA förr så det är därför jag är så rädd.
    Nej det vet inte jag i heller iofs, men har svårt för att tro att den skulle strula när man går ner så långsamt i vikt som jag gör nu

Jag kan inte minnas att jag kunde känna livmoderkanten när jag var gravid med Milo. Tror man måste vara rätt bra tränad för att kunna känna den. Men har du haft MA tidigare, förstår jag helt klart din oro
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    bumbi 84 skrev 2011-04-04 14:42:15 följande:
    bim idag och ingen mens än. inte testat nått mer heller tempen fortfarande hög.
    spännande! håller tummarna!
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*